זה מה שהיא לא אומרת לך כשאתה קובע דייט ביער

עונת החתונות נדחתה עד אחרי חג מתן תורה, ורווקי המגזר מנצלים את הזמן לפגישות היכרות ראשוניות, במטרה שבקרוב ממש יוכלו לוותר על הדייטים ולדלג ישר לחופה. אם בחרתם ביער כלוקיישן, אנחנו כאן כדי ללחוש לך באוזן את כל מה שהיא לעולם לא תגיד

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/04/22 22:43 כז בניסן התשפב

זה מה שהיא לא אומרת לך כשאתה קובע דייט ביער
צילום: shutterstock

אם אין חתונות תצאו לדייטים: בימי ספירת העומר מקפידים שלא להתחתן לזכר האסון בו מצאו את מותם עשרים וארבע אלף תלמידים של רבי עקיבא, והזוגות המאורסים נאלצים לחכות עם החגיגות עד אחרי שבועות. כמו כדי לנצל את השבועות האסורים בחתונה בין פסח לחג מתן תורה, הפנויים והפנויות מרבים ביציאה לדייטים, מתוך מחשבה שאולי עד שבועות יוכלו לסגור כבר תאריך לחתונה. 

צילום: shutterstock

אז אחרי שקיבלתם הצעה מהדודה, מהחבר בטירונות, או אפילו מאתר היכרויות, דיברתם קצת עם המיועדת וקבעתם דייט בתאריך ושעה שמתאימים לשניכם, הגיע הזמן בשעה טובה ומוצלחת לקבוע את הלוקיישן. כמובן, אנחנו תמיד ממליצים על בית קפה טוב לפגישה ראשונה, אבל אם בחרתם להיות קמצנים ולפנק את הטבע בנוכחותכם המובכת, ודאי תבחרו לשוטט בפארק רנדומלי עם שני ספסלים. אנחנו כאן כדי ללחוש לך באוזן את כל מה שהיא לעולם לא תגיד. 

1. לא קריפי

אז כן, דיברתם שעה או שעתיים בטלפון והכל ממש זורם ונחמד, אבל חשוב לזכור שאתם עדיין זרים גמורים. היא לא מכירה אותך ובטח שאתה לא מכיר אותה. אז בשביל הפעם הראשונה, כדאי לא ללכת למקום רחוק או מבודד מדי, בטח לא מקום חשוך כשרק הירח מספק לכם תאורה. רק בשביל התחושה הבטוחה שלה, בכל זאת, בימינו לך תדע. 

אם אפשר קצת פחות חשוך

אם אפשר קצת פחות חשוך צילום: shutterstock

2. נשנוש

מן המוסכמות היא שאוכל זה אחד הדברים החשובים בחיים, ואנחנו כאן כדי להזכיר שההנחה הזו נכונה גם בדייט ראשון. למרות ההתרגשות והמבוכה, תהיה בטוח שהיא תשמח לנשנש משהו, בטח בסופו של יום ארוך. אז תהיה לארג', תפנק בעוגיות שוות ותרמוס תה, אפשר אפילו להזמין פיצה, ולא, סודה ועוגיות עבאדי זה לא אוכל. 

טוב נו, לא צריך להשקיע כל כך, למרות שזה יכול להיות נחמד

טוב נו, לא צריך להשקיע כל כך, למרות שזה יכול להיות נחמד צילום: shutterstock

3. שירותים

הפלא הטבעי של גופנו גורם לכך שהסעיף הזה יהיה בלתי נמנע אחרי עניין האוכל. חוץ מנשנושים ומחצלת מעופשת, כדאי מאוד שיהיה בקרבת מקום חדר שירותים נקי ונגיש, ולא, זה לא כולל טבע. כן כן, לרוב הבחורה (אבל ממש לא רק) תזדקק לשירותים יותר מהגבר, והיא ממש תשמח אם במקום להתפתל בחוסר נוחות בזמן שאתה מספר על הדבקות הרוחנית שהשפיע עליך הרב חמי בשיעור ב' בישיבת ההסדר, היא תוכל לפרוש לנוחיות בתחנת הדלק הסמוכה לכמה רגעים, רק כדי לפדר את האף כמובן. 

כזה רק עם דלת זה אחלה

כזה רק עם דלת זה אחלה צילום: shutterstock

4. בלי חיות מעופפות 

מזג האוויר המתחמם מוציא את כל הברחשים והיתושים שהתחבאו בחורף איפשהו, ולפי קצב ההתרבות נראה כי הם כאן כדי להישאר. שער בנפשך כמה לא נעים זה יהיה אם יתוש משועמם יחליט שהוא רוצה להכיר את הגב שלך קצת יותר מקרוב, ואת כל הפגישה הראשונה עם אהבת חייך לעתיד תבלה בניסיון שווא לגרד בדיוק בנקודה שאתה לא מסוגל להגיע אליה. כנ"ל לגביה. כל בחורה שפויה תעדיף בשמחה להימנע מעקיצות של נמלים או זוחלים, גם בלי בחור שבוהה בה מנסה לגרד בדיסקרטיות את הירך. קצת רחמים, הרבה מחשבה (ספריי דוחה יתושים למשל) ותוכל להימנע ממיקומים של חיות מעופפות תאבות דם אדם או זוחלים מעיקים. 

צילום: shutterstock