רוצים מספר טלפון של הרבי? עכשיו תוכלו לקבל אחד

המספר 770, מספר הבית בו התגורר הרבי מלובביץ', נחשב מיוחד ומשמעותי בעיני רבים. כעת, יש כאלו שהחליטו לקחת את זה צעד אחד קדימה, ולשלב אותו בחיים היומיומיים שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/19 11:20 ג בשבט התשעט

רוצים מספר טלפון של הרבי? עכשיו תוכלו לקבל אחד
הבית מספר 770 בברוקלין, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

חסידי חב"ד? סתם מתחברים לתורת הרבי? מהיום תוכלו להוסיף זאת למספר הטלפון האישי שלכם. היזם אברהם כהן מוכר מספרי טלפון הכוללים את הספרות 770, מספר הבית בו התגורר הרבי מלובביץ' בניו יורק, ובו פועל המרכז הגדול של החסידות עד היום, נחשב לבעל משמעות רבה בעיני רבים מחסידי הרבי.

"פנה אלי חסיד חב"ד וביקש להכניס את הספרות האלה למספר הטלפון שלו", מספר כהן ל'כיפה'. "אני לא דתי או משהו, אבל יש למספר הזה הרבה משמעות אצל החב"דניקים." לדבריו, הביקוש לא גבוה במיוחד, אבל בכל זאת יש מי שרוצים להכניס את ה'770', אל החיים שלהם באופן מובהק. 

מספרי הטלפון עם 770

מספרי הטלפון עם 770צילום: צילום מסך

הבית מספר 770 ברחוב איסטרן פארקווי שבברוקלין, ניו יורק, נרכש על ידי חסידי חב"ד לטובת מגורי הרבי ומרכז החסידות, מעט אחרי הגעתו של הרבי מלובביץ', הרב מנחם מנדל שניאורסון, לארצות הברית, בזמן מלחמת העולם השניה. הבית הורחב ושופץ מספר פעמים במשך השנים, ובשיא שנות פעילותו של הרבי, בשנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת, היווה מוקד עלייה לרגל ליהודים ואפילו לגויים מכל רחבי העולם, שהגיעו להיפגש עם הרבי ולקבל את ברכתו.
כיום שוכן עדיין בבניין המרכז העולמי של חסידות חב"ד, ובו מתקיימת מדי שנה התמונה המפורסמת של ה'שלוחים' של חב"ד מרחבי העולם. העתקים של הבניין קיימים במספר מקומות בעולם, המפורסם שבהם בכפר חב"ד שבישראל.