5 רעיונות למשלוחי מנות מקוריים לפורים

פורים כבר בפתח, ואם גם לכם כבר נמאס מעוד משלוח מנות בצלחת פלסטיק עטוף בצלופן, אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים, כדי שהשנה תמלאו את מצוות החג בהצלחה יתרה

חדשות כיפה אביה ברגמן 28/02/22 12:46 כז באדר א'

5 רעיונות למשלוחי מנות מקוריים לפורים
משלוח מנות, צילום: shutterstock

אם אתם מוצאים את עצמכם עכשיו יושבים מול הכתבה בבהלה ודפיקות לב מואצות, אתם כנראה סובלים מהלחץ שלפני החג. כן כן, התופעה מוכרת וידועה ואתם ממש לא לבד. חגי ישראל הרבים והתוספות הנלוות אליהם לא מרגיעות במיוחד את הציבור הישראלי שמטבעו נתון ללחצים מיותרים וכן, גם חג הפורים מביא עימו תחושה מעיקה בחזה, בייחוד בעניין משלוחי המנות.

העם היהודי בורך בראש יהודי עשיר בהמצאות ופיתוחים ישראליים חדשנים ומובילים ומה לעשות, גם בעניין משלוחי המנות, אנחנו נאלצים להמציא עצמנו מחדש. אז השנה נתרמנו לעזור לכם ובעיקר להרגיע - יש פתרון! לא עוד שנה של צ'יפס ובמבה בצלופן! השנה המקוריות והיצירתיות חוגגות - מוזמנים לבחור רעיון חדש שסביר להניח יגנוב את ההצגה.

 

הפתעה בצנצנת

מי מאיתנו לא אוהב לאכול איזה עוגיה/ שתיים/ שלוש (ועוד ועוד, כן זה ממכר) הישר מצנצנת העוגיות? עכשיו תחשבו לכם איזה כיף זה לקבל צנצנת כזאת מפנקת שכבר הוכנה במיוחד עבורכם למשלוח מנות. כל שעליכם לעשות זה לרוץ לחנות הסטוק הזולה והקרובה ביותר לביתכם, לרכוש מספר צנצנות כמספר משלוח המנות שברצונכם לחלק ולהמשיך למלאכת אפיית העוגיות. בסיום האפייה ורק לאחר הקירור יש לסדר את העוגיות בצנצנות ולהוסיף פתקים מקושטים עם איחולים לבביים לכל מקבלי המשלוח. פינוק אמיתי מובטח.

הפתעה בצנצנת

הפתעה בצנצנתצילום: shutterstock



 

יין ישמח לבב אנוש - וגם פירות

כמה כיף זה לקבל פירות טריים חתוכים במיוחד בשבילכם נכון? עכשיו תוסיפו לזה יין לבן מבעבע, צנצנת אחת יפה עם קשית צבעונית וכפית קטנה, והרי לכם משלוח מנות למבוגרים בלבד. בצנצנת אפשר לשים כל פרי שתבחרו אך חשוב שיהיה חתוך לקוביות קטנות ומדויקות למראה אסתטי, ולא לשכוח לשפוך בסוף כמות נכבדת של יין לבן מבעבע.

תמיד נחמד להוסיף גם מכתב קטן או איזה איחול פורים שמח לבבי להתייחסות- בכל זאת, חג לא? מה שבטוח זה שצנצנת הפירות המשכרת שלכם תהיה אחלה משלוח ללב ולנשמה.

פירות חתוכים

פירות חתוכיםצילום: shutterstock


 

מקוריות זה שם המשחק - עציץ תה ומקלות קינמון

מי אמר שמשלוח מנות חייב להיות מפוצץ במיני ממתקים? הנה פתרון יצירתי בהחלט למשלוח מנות שכולם ישמחו לקבל, ירוק ירוק וטעים טעים- עציץ תבלין לתה (נענע, מרווה, לימונית או כל סוג אחד שתבחרו) בתוספת מקלות קינמון ותיונים לחיזוק.

סעו למשתלה הקרובה, קנו כמה עציצים פשוטים, מקלות קינמון מפנקים ותיונים בשלל טעמים ואת המשלוח המיוחד אפשר לארוז בצלופן שקוף עם סרט או בארגז קטן ואישי מקושט בכל טוב. למשקיענים - אפשר לצרף ספל במתנה.

צילום: shutterstock

 


זר פרחים מתוק במיוחד

גומי גומי ו...גומי ! המתכון המושלם למשלוח המושלם! זה אמנם לא בריא במיוחד וכנראה שרופאי השיניים לא ישמחו לקרוא את זה אבל למי אכפת? פעם בשנה. אז הרשו לנו להציג בפניכם את זר הגומי המפואר והמפנק שכל מקבל זר ישמח לקבל אותו ואפילו מאוד.

לפינוק תדרשו לכמות נכבדת מאוד של גומי בצבעים וטעמים שונים, שיפודים וסרט בד עבה. יש לשפד על השפודים 5-6 ממתקי גומי בצבעים שונים ולבסוף לאגד אותם לזר מכובד ולקשור בסרט יפה. גם כאן- לא לשכוח להוסיף איזו ברכה מקורית ואיחול לבבי.

צילום: shutterstock

 


השילוש הקדוש - אפייה, בריאות והשקעה

נכון תמיד יש את אלה שישמחו לעמוד שעות במטבח ולהכין את המשלוח מנות הכי שווה שתמיד חלמתם שבהגרלה בכיתה תזכו בו? אז השנה אלה יכולים להיות אתם! תשמחו או תופתעו לשמוע כנראה שבמשלוח המנות הקרוב תהיה גם השקעה אבל גם בריאות.

לפניכם מתכון מושלם לאוזני המן עם מילויים שונים. משלוח מנות של אוזני המן בהכנה אישית זה לגמרי פינוק אמיתי ומשלוח כזה מאפשר לכם להצליח עם כל המקבלים שלכם, גם שומרי המשקל והתזונה, הטבעונים, הילדים או סתם חברים קרובים. כל שעליכם לעשות הוא בתום הקירור לארוז אותם יפה ולהוסיף ברכות לטועמים. בהצלחה!

אוזני המן פריכות ללא גלוטן

אוזני המן פריכות ללא גלוטן

אוזני המן פריכות ללא גלוטןצילום: shutterstock


 

מחפשים רעיונות מיוחדים נוספים? היכנסו