פורים 2021: מתנות לאביונים בקליק אחד

כמידי שנה אנחנו ממליצים לכם להעביר את התרומה שלכם לעמותות נבחרות שפועלות כל השנה במעשי חסד. והפעם תוכלו לעשות זאת ישירות מהמחשב. חג שמח

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/02/21 15:50 יג באדר התשפא

פורים 2021: מתנות לאביונים בקליק אחד
צילום: shutterstock

מקימי

עמותת מקימי מסייעת לכל משפחה הנמצאת במצוקה כלכלית כלשהי, לעמוד על הרגליים ולהשיג חוסן כלכלי לאורך זמן. העמותה שואפת להשתלב כבר בשלב המניעה, להפיץ את הידע וליצור מציאות בה משפחות וזוגות צעירים יקבלו כלים להתנהלות כלכלית נבונה וידעו רק שפע ושלווה.

במקימי מצמידים לכל משפחה במצוק איש מקצוע מנוסה ובונים תוכנית ליציאה מהמשבר, בזכות מתנות לאביונים העמותה מסייעת למשפחות הללו בו ביום לעבור גם את הפורים הזה בכבוד וללא מחסור ויותר מזה - דואגת ללוות אותם לדרך כלכלית וחדשה.

לתרומה לעמותת מקימי לחצו כאן

ישראל ליבמן, מנכ"ל ומייסד

ישראל ליבמן, מנכ"ל ומייסד 'מקימי' בראיון לחדשות כיפהצילום: חדשות כיפה

 

עלה

רשת 'עלה' הוקמה  ע"י קבוצת הורים לילדים עם מוגבלויות  כדי לתת מענה טיפולי ושיקומי, ולהוות בית חם לאוכלוסייה הסובלת ממוגבלות שכלית והתפתחותית קשה, כולל מורכבות רפואית מאתגרת, ומהר מאוד הפכה לרשת בפריסה ארצית, שפרצה גם את הדרך בתודעה וביחס המוענק לאנשים עם מוגבלויות בישראל.

מאז הקמת העמותה, הרב מרמורשטיין מקדיש את כל חייו לקידום הטיפול בילדים ומתבגרים עם מוגבלויות, ואף הוביל לשינויי חקיקה והקמת פרויקטים ומוסדות לטובתם. אחרי ותק של כמעט 4 עשורים, רשת 'עלה' נחשבת כיום למובילה בישראל ובעולם בתחום הטיפול ושיקום איכות חייהם של ילדים ומתבגרים עם מוגבלויות מורכבות, תוך שימוש במגוון כלים מקוריים ובחדשנות פורצת דרך.

צוות הנהלת הרשת, העובדים והמתנדבים, מאמינים כי החברה חייבת להעניק את ההזדמנות השווה לכל אחד. בכוח האמונה הזו ובשילוב המקצועיות הבלתי מתפשרת, הם מעניקים לילדים חום, נשמה ואהבה אין סופיים. כי רק באמצעות אהבה בלי תנאים, ניתן להצמיח תקווה!

לתרומה לעמותת עלה לחצו כאן

הרב יהודה מרמורשטיין בראיון מיוחד לחדשות כיפה

הרב יהודה מרמורשטיין בראיון מיוחד לחדשות כיפהצילום: חדשות כיפה

 

לקט

2.5   מיליון טון של מזון מושלכים בישראל בשנה, כאשר 2. 1 מיליון טון מתוכם ראויים למאכל וניתנים להצלה. מודל הפעילות של לקט ישראל מאפשר להפוך את עודפי המזון האיכותיים של האחד, למזון ובטחונו התזונתי של האחר, שידו אינה משגת.

מדי יום אוסף הארגון עודפי מזון טריים ומזינים ממגוון מקורות: תוצרת חקלאית משדות, מטעים ובתי אריזה, מזון מבושל מבתי מלון, מהסעדה מוסדית, מצה”ל ועוד. את המזון מוביל הארגון ל 246,000 נתמכים באמצעות 330 עמותות וארגונים שותפים בכל רחבי הארץ.

עשרות אלפי מתנדבים בשנה עוטפים את לקט ישראל ברוחב לב. זהו מערך מתנדבים שאוסף, קוטף, אורז ומחלק מזון בזמנו החופשי.  עם התפשטות נגיף הקורונה, התמודד לקט ישראל עם שינויים בפעילותו: תרומות המזון המבושל פסקו באחת, תרומת התוצרת החקלאית עלתה באופן משמעותי, הנזקקים מרותקים לביתם, המתנדבים ביטלו את הגעתם. את כל אלו ליוותה עליה חדה בדרישת הציבור לסיוע. מתוך הבנה כי המציאות עמה מתמודד הארגון השתנתה ועל מנת שלא לפגוע בנזקקים התלויים בו, התאים הארגון באופן מידי את עבודתו למציאות החדשהעבר לרכש ארוחות מבושלות והעמיד מערך עובדים ומתנדבים לחלוקתן לבתיםהגדיל את המערך הלוגיסטי כדי לאסוף את כל התוצרת החקלאית והרחיב את שיתופי הפעולה כדי להעביר יותר מזון ליותר נזקקים.

לתרומות לעמותת לקט לחצו כאן

פורים

פוריםצילום: שאטרסטוק

 

פעמונים

החזון של ארגון פעמונים הוא מציאות בה כלל המשפחות בישראל יודעות להתנהל כלכלית בצורה נבונה, אחראית ועצמאית, דבר שיוביל לבניית חוסן כלכלי וחברתי במדינה. ארגון פעמונים פועל עם כל השכבות והחברות באוכלוסייה, ובכל הגילים. לכל אחד מקהלי היעד נבנית תכנית המתאימה לצרכיו וליכולותיו, בה משולבים מענים ושירותים שונים כגון: ליווי אישי, ייעוץ מקצועי, הרצאות, סדנאות והפצת ידע.

הארגון פועל בעזרת אלפי מתנדבים בכל רחבי הארץ אשר עברו הליך מיון וקורס הכשרה ייעודי. מאות אלפי אזרחים כבר נעזרו בשירותי פעמונים במשך השנים, ומעל 91% מהמשפחות שהשלימו תהליך ליווי כלכלי של פעמונים העידו כי שיפרו את התנהגותם הכלכלית.

לתרומה לעמותת פעמונים לחצו כאן

 

אחד לאחד

חג פורים מתקרב ובא וכולם רוצים לקיים את מצוות מתנות לאביונים. בקרן אחד לאחד ידאגו לכך שהמתנות שלכם יעברו בו ביום לאביונים.

מצוות מתנות לאביונים בדרך פשוטה וקלה. על פי ההלכה כל אחד ואחת מחויבים לתת שתי מתנות לשני אביונים בחג הפורים. בקרן אחד לאחד דואגים לחלק את התרומות למספר גדול של אביונים ולזכות לכל תורם ותורמת מהסכום שהם תרמו מתנות ל-2 אביונים.

המתנות לאביונים יועברו לעמלי תורה במוסדות תורניים לאומיים, ולתמוך במשפחות נזקקות מהציבור הדתי לאומי. הקרן הינה כתובת ואוזן קשבת לצרכי הציבור הדתי לאומי ומעוניינת בבניין התורה ולומדיה.

בפורים השנה תורמים למשפחות האברכים מהציונות הדתית שיושבים ולומדים באוהלה של תורה במשך כל השנה הסיוע ניתן לאלפי אברכים , ואיננו רק סיוע כלכלי אלא חיבוק חם מהציבור ללומדי התורה כי העמל שלהם הוא למען כולנו

לתרומה לעמותת אחד לאחד לחצו כאן