מגוון פתרונות מעולים לחג הסוכות

ההתרגשות עם בואם של חגי תשרי כבר בשיאה, וההיערכות לחג הסוכות נמצאת בעיצומה. על מנת להבטיח לכם חג שמח באמת, צביקה בוכריס מ"סוכות ירושלים" מביא לכם טיפים, שיהפכו את הסוכה שלכם למרהיבה ביופיה, יציבה, נוחה וכמובן, כשרה.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף סוכות ירושלים 05/09/18 12:22 כה באלול התשעח

מגוון פתרונות מעולים לחג הסוכות
סוכות ירושלים, צילום: אליהו שרביט

"כולם מכירים את סכך 'קיינעס' שאני מייצרים כבר 25 שנה, אשר נוצר במטרה לתת פתרון הלכתי, המאפשר שימוש במחצלת", מספר צביקה. "הרב מרדכי אליהו לא הסכים להעניק כשרות לשום מחצלת שנמכרה בשוק והייתה עשויה מקנים, עד שהבאנו לאישורו את הסכך שייצרנו. זה היה הצעד הראשון, ומשם המשכנו לייצר פתרונות הלכתיים, כלכליים ועיצוביים בתחום הסוכות. לדוגמא, רצועות הלבוד, אשר מעניקות פתרון הלכתי לדופן, והוא מיושם היום כמעט בכל סוכה בארץ, או מארזי הסוכות המפוארים שלנו, בהם ניתן למצוא בדים ותוספות עשירות המעניקות תחושה יוקרתית, על אף כי מדובר במבנה ארעי. כמו כן, ניתן למצוא אצלנו בדים מאויירים במגוון דוגמאות מיוחדות, מארזי סוכות זולים יותר, המספקות מענה למשפחות קטנות, ואף, סוכות גבוהות המגיעות לגובה של-3 מטרים".

סוכות ירושלים

סוכות ירושליםצילום: אליהו שרביט

 

אילו פתרונות נוספים ניתן למצוא אצלכם?

בד מתכוונן לפרגולה - בבתים אשר ישנה פרגולה במרפסת או בחצר, היא הופכת לבעיה עם בניית הסוכה מאחר וקשה למצוא בד מתאים עבורה, מה שהצריך פניה לאיש מקצוע, על מנת שישלים את הבד לגודל הרצוי. לכן פיתחנו בד מתכוונן, המתאים לכל פרגולה, אשר מהווה חלק בלתי נפרד ממבנה הסוכה, מעוצב באופו מיוחד, ובנוסף, יש בו חלונות.

סוכות ירושלים

סוכות ירושליםצילום: אליהו שרביט

 

כיור נייד - בהרבה מאוד סוכות, אין ברז מים הסמוך למקום הסוכה, מה שהצריך היערכות לוגיסטית לא פשוטה ומסרבלת עבור בני המשפחה. לכן פיתחנו כיור נייד, אשר לא מצריך חיבור למקור מים, מאחר  ובבסיס הכיור נמצא מיכל. השימוש בו פשוט וקל מאוד, ונעשה באמצעות משאבה רגלית.

כיור נייד

כיור ניידצילום: אליהו שרביט

קישוטים סולאריים - בעידן של קיימות ושמירה על משאבים וחיסכון בצריכת אנרגיה, ראינו לנכון שהשימוש בקישוטים סולאריים יכול לענות על שני דברים חשובים: גם לספק מענה בחיסכון החשמל, וגם בנראות יוצאת דופן של קישוטים מאירים וחגיגיים, אשר מוספים אור ויופי לסוכה. הקישוטים מחוברים לשעון שבת, ועובדים באופן כזה, שבערב הם פועלים, וביום הם כבים, צוברים את אנרגיית השמש, ולאחר 15 שעות הם נדלקים בשנית באופן אוטומטי. 

קישוטים סולאריים - סוכות ירושלים

קישוטים סולאריים - סוכות ירושליםצילום: אליהו שרביט

 

חרוזון - אחד מהמראות האופיינים לסוכה בישראל, הוא ריבוי האזיקונים, אשר משמשים לחיזוק ותליה. במטרה להפוך את השימוש באזיקונים לאסתטי יותר, ייצרנו פטנט קשירה ,עם חרוז מיוחד. המגיע ב-3  גדלים שונים ואשר ניתן לחבר באמצעותו הכל. כמו כן, השימוש בו הוא רב פעמי, וניתן לשמור אותו גם לשנים הבאות.

סוכות ירושלים

סוכות ירושליםצילום: אליהו שרביט

 

סוכטף, סוכה תואמת לילדים- אין ספק שסוכות הוא חג לילדים ומבוגרים, ופעמים רבות, הילדים מבקשים להידמות למבוגרים. לכן ייצרנו סוכות עבור ילדים, עם מספר דוגמאות זהות לאלו של המבוגרים, על מנת לגרום להם לשמוח ולקחת חלק פעיל בבניית סוכה משלהם, הנראית בדיוק אותו הדבר.

סוכטף

סוכטףצילום: אליהו שרביט

 

קישוטים ממוגנטים - אחת מהבעיות שכל עם ישראל מצא עצמו מתמודד איתה, היא סוגיית תליית הקישוטים. אחרי שהשקיעו וקנו בד יפה ומיוחד לסוכה, תליית הקישוטים הייתה כרוכה פעמים רבות בפגיעה בשלמותו, עקב שימוש בסיכות על גבי הבד או באמצעות פתרונות אחרים. לכן ייצרנו 60 קישוטים מרהיבים, הנתלים באמצעות מגנט, ואשר שומרים על שלמותו.