ביבי ושרה נתניהו - הנה 5 דברים שתוכלו לעשות ביום העצמאות

ראש האופוזיציה ורעייתו נהנים מזמן פנוי רב מאז נפתלי בנט נכנס למשרד ראש הממשלה בירושלים. הנה חמש ההמלצות שלנו לזוג נתניהו כדי שלא ישעמם להם ביום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/22 18:55 ג באייר התשפב

ביבי ושרה נתניהו - הנה 5 דברים שתוכלו לעשות ביום העצמאות
בנימין ושרה נתניהו, צילום: אוליבייר פיטוסי/פלאש 90

לבנימין ושרה נתניהו יש יום עצמאות עצמאי ראשון מזה 12 שנים. אז מה עושים עם כל הזמן הפנוי? יש אינספור דרכים לחגוג עצמאות, אספנו את חמשת הרעיונות הטובים ביותר. 

בני הזוג נתניהו, כך תחגגו עצמאות:

1. עצמאותה - תפילה ושירה מול החומות, פארק טדי - חוצות היוצר: שירי זיכרון, שיחה קצרה בין זיכרון לעצמאות. תפילת יום העצמאות עם להקת חברים לניגון, שירה בציבור עם נדב לב, מסיבה עם D.J פנינה. 18:00-21:30, כניסה חופשית. בקיצור, דרך טובה לפתוח בה את יום העצמאות. 

2. רוקדים עצמאות - ריקודי עם בכיכר ספרא: ריקודי עם בכיכר ספרא עם המרקידים גדי ביטון, הילה מוקדסי, מימי קוגן. 23:59-03:30. בקיצור, המשך טוב לתפילה חגיגית. 

כיכר ספרא יפה יותר בליל יום העצמאות

כיכר ספרא יפה יותר בליל יום העצמאות צילום: Nati Shohat/Flash90

3. חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי: הפעם אתם יכולים לצפות מהבית בכל הערוצים, כולל ערוץ 14. 11:00 בתיאטרון ירושלים, בהנחייתו של עופר חדד. בקיצור, פתיחה רגועה לבוקר העצמאות.

4. על האש מסורתי: ברשת ישנם אין ספור מתכונים נהדרים למנגל מושלם וכיצד יש לצלות את הבשר. אין כמו חגיגה בחיק המשפחה והחברים במרפסת הבית. בקיצור, מצוות היום.

5. ביקור בקיסריה העתיקה: צעידה עם עששיות בין העתיקות ובמעבר הסתרים הסודי שחצבו הצלבנים בעת המצור על העיר תחשוף גם בפניכם, בני הזוג נתניהו, זוויות ראייה חדשות על האתר המוכר. כאן הכניסה בתשלום. בקיצור, סגירה מושלמת ליום העצמאות ממש ליד הבית.

(סיור וירטואלי בבית הכנסת העתיק בקיסריה | רשות העתיקות)