מפתיע: שיאומי משיקה רכב חשמלי חדש - מתי נראה אותו בישראל?

ענקית הסלולר שיאומי השיקה רכב חדש במסגרת תערוכה בברצלונה. החברה, שמלבד סמארטפונים מייצרת בין היתר גם קורקינטים ושואבי אבק, נכנסת לעולם כלי הרכב. חברת "המילטון" תייבא את המכונית החל משנה הבאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/02/24 23:12 כ באדר א'

מפתיע: שיאומי משיקה רכב חשמלי חדש - מתי נראה אותו בישראל?
בנייני שיאומי, צילום: Tada Images,Shutterstock

ענקית הסלולר "שיאומי" השיקה רכב חדש מסגרת תערוכת מובייל בספרד ותגיע לישראל החל מהשנה הבאה. שיאומי SU7, המכונית הראשונה של החברה הסינית, ערכה השבוע הופעת בכורה אירופאית - ולא בתערוכת הרכב של ז'נבה שנפתחה בימים אלו, אלא דווקא בתערוכת המובייל של ברצלונה. יחידות ראשונות צפויות להימסר ללקוחות ברבעון השני של השנה הנוכחית, בתחילה בסין ולאחר מכן באירופה. כך על פי "icar".

פרצת אבטחה במכשירי שיאומי

מרחיבים את שוק המוצרים? שיאומי, צילום: shutterstock

לפני 2025 לא נראה את המכוניות בישראל

תאריך לתחילת שיווק מקומי עדיין אין ולפני 2025 זה כנראה לא יקרה, אך כבר יש יבואנית. את הזיכיון לשיווק המכוניות המסקרנות של שיאומי קיבלה חברת "המילטון", המשווקת את יתר המוצרים של שיאומי - החל מסמארטפונים ועד שואבי אבק. מדובר בפעם הראשונה בה נכנסת לשוק יבואנית שלא עסקה עד כה בענף הרכב, מאז תחילת הייבוא של מכוניות חשמליות-סיניות לישראל.

לו וייבינג, נשיא שיאומי ציין במהלך בתערוכה כי "שוק הרכב יתנהג בתוך עשור או שניים בדומה לשוק הסלולאר, עם חמישה יצרנים גדולים ששולטים בכ-70% מהשוק".