נקמה מתוקה: האתרים גנבו מענקית המכירות - שהפכה את זה לפרסומת חינם

באתר KSP הישראלי שמו לב לפעילות חריגה על שרתי החברה וגילו ששורת אתרי מכירות משתמשים בשרתיה על מנת לפרסם מוצרים. הנקמה הוגשה קרה והתמונות בהם השתמשו האתרים הפכו לפרסומת חינם עבור החברה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 24/08/23 23:21 ז באלול התשפג

נקמה מתוקה: האתרים גנבו מענקית המכירות - שהפכה את זה לפרסומת חינם
חנות מחשבים, הנקמה של KSP, צילום: shutterstock

אם לאחרונה ביקשתם לבחון מוצר מסויים באחד מאתרי המכירות בישראל וקיבלתם מודעה הקוראת לכם לרכוש באתר של KSP, אז כנראה נפלתם על הנקמה המשעשעת של החברה באתרים שגנבו ממנה. העיתונאי סימי ספולטר פרסם ב"דה מרקר" כי ב-KSP אתר המכירות מהגדולים בישראל, שמו לב לאחרונה כי השרתים מגיבים באיטיות ובצורה שונה מהרגיל ולאחר בדיקה מעמיקה גילו ששורת אתרי מכירות ישראליים ובינהם גם אתרים של חברות מוכרות, משתמשים בשרתי החברה על מנת להציג תמונות של מוצרים באתרים שלהם.

הנקמה המתוקה של KSP

במקום להעלות תמונות של מוצרים שמוכרים אותם אתרים, הם בחרו בין אם בשוגג או במזיד להעלות תמונות שנגנבו לכאורה משרתי חברת KSP מה שיצר מצב שבו האתר הגונב הציג תמונה שמאוחסנת בשרתים של KSP.

ב-KSP החליטו להגיב ונקמו בצורה יעילה ומשעשעת כאחד. בגלל שליטתם על התמוה המפורסמת באתרים, שינו בחברה את מאפייניה כך שכשבוחרים בה תופיע במקומה מודעה הקוראת לרכוש מוצרים באתר KSP. כך נכתב במודעה: "גם אנחנו קונים רק ב-KSP".

"לימדנו אותם שיעור ועשינו מהם בדיחה"

גורם בחברה אמר לאתר "גיקטיים": "זה לא ההיבט של התעבורה שהפריע לנו כמו שהפריע לנו שגנבו את העבודה שלנו. זה פוגע לנו ב-SEO וזה עושה לנו נזק. אנחנו שולחים כל הזמן מכתבי התרעה וצריכים לרדוף אחרי זה. במקום זה, לימדנו אותם שיעור ועשינו מהם בדיחה".