התקלה תוקנה תקלה מוזרה באתר הקניות הענק: "לטובת הדמוקרטיה והאחדות"

גולשים שנכנסו לאתר הקניות והמכירות יד 2, הופתעו לגלות שהאתר אינו פעיל לצד הכיתוב כי האתר שובת. מבירור "חדשות כיפה" עולה כי מדובר בתקלה בלבד. יד 2: "מדובר בתקלה שתוקנה"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 01/05/23 17:36 י באייר התשפג

תקלה מוזרה באתר הקניות הענק: "לטובת הדמוקרטיה והאחדות"
אתר קניות, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

תקלה טכנית: גולשי אתר הקניות הפופולארי יד 2, שנכנסו על מנת לחפש רכב או דירה, הופתעו לראות כי האתר אינו פעיל כשעל המסך הראשי נכתבה מודעה המודיעה ע שביתה של האתר למען "הדמוקרטיה והאחדות". עוד צויין במודעה כי האתר משבית את שירותיו בגלל השביתה הכללית. מבדיקת "חדשות כיפה עולה כי מדובר בתקלה טכנית בלבד אשר באתר דואגים לתיקונה.

"קוראים להידברות בין הצדדים"

"ביד 2 אנחנו יודעים שדברים טובים קורים רק כשיש שני צדדים שמדברים האחד עם השני" נכתב, "לכן, אתר יד 2 מצטרף לשביתה במשק לטובת הדמוקרטיה ואחדות ישראל ועוצר את פעילותו בין השעות 16:00-117:00". בהודעה הוסיפו וכתבו: "אנו קוראים להידברות בין הצדדים כי יש לנו רק ארץ אחד והיא נהדרת!" נכתב.

כך נראה האתר בזמן התקלה

כך נראה האתר בזמן התקלה צילום: צילום מסך

כאמור, בשיחה עם יד 2, הם אומרים כי מדובר בתקלה טכנית בלבד. לפני כחודש וחצי, בזמן השביתה הגדולה במשק נכתבה באתר מודעה דומה וייתכן כי מקור התקלה טמון בכך. בכל מקרה, באתר שוקדים על הטיפול בתקלה ומעוניינים להחזיר את השירות למצבו הרגיל.