נמאס לכם מטוויטר? האלטרנטיבה של צוקרברג בדרך אליכם

חברת מטא בראשות מארק צוקרברג השיקה היום את אפליקציית המסרים המיידיים שלה, שתתחרה בטוויטר. בהודעה שפרסמו נכתב: "החזון שלנו הוא לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב ולהרחיב את זה לטקסט" | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 08:57 יז בתמוז התשפג

נמאס לכם מטוויטר? האלטרנטיבה של צוקרברג בדרך אליכם
מארק צוקרברג. , צילום: shutterstock

מארק צוקרברג וחברת מטא השיקו היום (ה') את הגרסה הראשונית של אפליקציית - Threads, המקבילה שלהם לטוויטר.  בפוסט ששיתף צוקרברג בפייסבוק, כתב: "Threads כבר כאן, בואו נעשה את זה". 

"החזון שלנו עם Threads הוא לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב ולהרחיב את זה לטקסט, וליצור מרחב חיובי ויצירתי להביע את הרעיונות שלכם", נכתב בהודעת החברה. "עם Threads תוכלו לעקוב ולהתחבר לחברים ויוצרים שחולקים את תחומי העניין שלכם - כולל האנשים שאתה עוקב אחריהם באינסטגרם ומעבר לכך". 

במטרה לשמור על פרטיותם של ילדים, בחברה החליטו כי כל משתמש שגילו מתחת ל-16 או 18, תלוי במדינה, ייכנס אוטומטית לפרופיל פרטי כאשר יצטרף לאפליקציה. 

האפליקציה החדשה

האפליקציה החדשה צילום: חברת meta

כך תצטרפו דרך אינסטגרם

איך מתחברים לאפליקציה? השתמשו בחשבון האינסטגרם שלכם  כדי להתחבר. שם המשתמש והאימות שלך באינסטגרם יעברו, עם אפשרות להתאים אישית את הפרופיל שלך במיוחד עבור Threads.

בדומה לטוויטר, גם ב-Threads הפיד מבוסס על שרשורים, ואורכם של הפוסטים מוגבל ל- 500 תווים וקישורים. ניתן לשתף תמונות וסרטונים אך אלו מוגבלים ל- 5 דקות. בנוסף, ניתן לבטל מעקב, לחסום, להגביל או לדווח על פרופיל ב-Threads, וכל החשבונות החסומים  באינסטגרם ייחסמו אוטומטית שם.

האפליקציה החדשה

האפליקציה החדשה צילום: חברת meta

בנוסף, נמסר מחברת מטא כי תעקוב אחרי התוכן העולה לאפליקציה: "כמו בכל המוצרים שלנו, אנו מתייחסים לבטיחות ברצינות, ואנו נאכף את הנחיות הקהילה של אינסטגרם על תוכן ואינטראקציות באפליקציה".