מעיין אדם העלתה סטורי אחרי הפיגוע והותקפה - כך היא הגיבה

שעות לאחר הפיגוע הקשה בתל אביב, מעיין אדם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו כתבה על ההחלטה לפרסם מבצע חיתולים על אף המצב. אושיית הרשת קרן שחם תקפה ומעיין אדם השיבה: "חתיכת רעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 11:40 טז בתמוז התשפג

מעיין אדם העלתה סטורי אחרי הפיגוע והותקפה - כך היא הגיבה
מעיין אדם, צילום: ערוץ כנסת

שעות ספורות אחרי הפיגוע שהתרחש אתמול (ג') בתל אביב, אושיית הרשת מעיין אדם העלתה את הסטורי הבא, "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו", כתבה, "אין לי מצב רוח ולא בא לי לעשות כלום חוץ מלראות חדשות. אבל אימהות פה שנחנקות מעול ההוצאות מחכות בהתלהבות לחיתולים בהנחה, זה החיים עצמן ואני לא אאכזב אתכן, לא מתאים לי".

הסטורי החל לרוץ בטוויטר, בין השאר אצל העיתונאי חיים לוינסון. אושיית הרשת קרן שחם נתקלה בסטורי והגיבה עליו בסטורי משלה, "די כפרה, תעלי. אם זה מה שהחלטת תעלי. אבל הכיתוב הזה? בחייאת. מזה את כולם. 'אמהות נחנקות'. יש אמא לעתיד שבניתוח עכשיו. בטוחה שהלב של כל האמהות הנחנקות איתה".

"את וחיים לוינסון ושכמותכם יכולים לקפוץ לי"

מעיין אדם לא נשארה אדישה והגיבה. "אתן יודעת קרן, לו באמת רצית לכתוב לי, היית כותבת לי. אבל את כתבת לכולם, כי את רוצה אהבה ואת רוצה לקבל את האהבה הזאת על ידי הסתה כלפי אחרות, ושנאה משותפת, ואת עושה את זה כל הזמן". אשת התקשורת המשיכה ושיתפה, "אני חיה את הקושי הכלכלי של חלק מהנשים פה, הן משתפות אותי שקורסות. וזה מכאיב לי באמת ומפעיל אותי באמת כי אמא שלי הייתה שם ואני הייתי שם, וחוץ מצחוקים, כפרה עליך, יש באינסטגרם גם הרבה כאב. אם תקשיבי תשמעי אותו".

אדם העידה על עצמה שהיא עובדת, לפעמים בחינם, כדי לסייע לאותן אימהות. "את וחיים לוינסון ושכמותכם יכולים לקפוץ לי", כתבה, "אתם הרעים, האטומים, הציניים, המבזים. לא נודע אז שהאשה הזאת בהריון ואני מאתמול עם גוש בגרון. כמו כולן. יא חתיכת רעה".