וואטסאפ השעתה לכם את החשבון? זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות

ישראלים רבים מתלוננים לאחרונה כי אפליקציית המסרים המידיים חסמה והשעתה אותם בלי סיבה. הדרך היחידה שלכם לשחזר את החשבון היא להגיש ערעור דרך האפליקצייה עצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/22 12:36 כז בסיון התשפב

וואטסאפ השעתה לכם את החשבון? זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות
וואטסאפ, כך תשחזרו את החשבון שנחסם, צילום: שאטרסטוק

בתקופה האחרונה נשמעים דיווחים רבים של ישראלים שמתלוננים על השעיית חשבון הוואטסאפ שלהם. כחלק מהמאבק בבוטים ובהפצת פייק ניוז, ב-"Meta" החליטו לפעול בפעולה הקיצונית נגד חשבונות ששולחים הודעות בכמות גדולה או אוטומטית. אך לעיתים המדיניות הזאת יכולה לפעול נגד חשבונות תמימים. אז מה אפשר לעשות אם השעו לכם את החשבון?

הדרך היחידה להחזיר את חשבון הוואטסאפ שהוחזר הוא על ידי בקשת ערעור דרך היישומון. כאשר תנסו להיכנס לחשבון וואטסאפ חסום, תהיה אפשרות לפנות לתמיכה של המערכת - לחצו עליה. 

נחסמתם? זה מה שתוכלו לעשות

נחסמתם? זה מה שתוכלו לעשות צילום: wabetainfo

התמיכה של וואטסאפ תבדוק את פרטי החשבון והמכשיר שלכם כדי לבדוק אם יש פעילות לא חוקית הנוגדת את תנאי השירות שלהם. במהלך בקשת הבדיקה, ניתן להזין פרטים נוספים ולצרף אותם לדו"ח לפני שליחתו לתמיכה.

בסוף הבדיקה, ייתכן שהחשבון ישוחזר אם הם יתברר שהמערכת האוטומטית שלהם סימנה את החשבון שלכם בטעות כך שתוכלו לחזור ולהשתמש שוב ב-WhatsApp. אם יתברר שכן הפרתם את תנאי השירות שלהם, החשבון שלכם לא ישוחזר.