הגיע הזמן: זה הפי'צר החדש והמתבקש של וואטסאפ

חברת וואטסאפ הודיעה כי תאפשר לראשונה לערוך הודעות במשך 15 דקות לאחר שליחתן | הפיצ'ר יושק ברחבי העולם, וגם בישראל בשבועות הקרובים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 22/05/23 18:16 ב בסיון התשפג

הגיע הזמן: זה הפי'צר החדש והמתבקש של וואטסאפ
וואטסאפ, צילום: shutterstock

אחד העדכונים המתבקשים: חברת וואטסאפ הודיעה היום (ב') כי תאפשר לראשונה לערוך הודעות במשך 15 דקות לאחר שליחתן. מדובר בעדכון שרבים מחכים לו ולכשיתאפשר לכלל המשתמשים, נוכל בקלות לתקן שגיאות כתיב, טעויות של המתקן האוטומטי ובכלל להתחרט על מילה או משפט ספציפיים. הפיצ'ר יושק ברחבי העולם, וגם בישראל בשבועות הקרובים.

איך זה יעבוד? על המשתמש יהיה ללחוץ על "ערוך הודעה" ומשם האפליקציה תיתן את האפשרות לערוך את ההודעה בחלון חדש. צריך לשים לב, לאחר שהודעה מסוימת תיערך מחדש, לצידה יהיה כתוב  edited, כך שלא ניתן יהיה להסתיר את העובדה הזאת משאר משתמשי הקבוצה או מבין השיח איתו התכתבתם.

וואטסאפ ווב

וואטסאפ ווב צילום: shutterstock

נכנסת לתחרות מול אפל וגוגל: זה הפיצ'ר החדש של וואטסאפ

נזכיר כי בחודש שעבר, חבר, חברת מטא הצטרפה לתחרות של אפליקציות התשלומים הנשלטת בעולם על ידי גוגל ואפל וחשפה כי מעתה משתמשים בברזיל יוכלו לשלם ישירות לעסקים דרכה. כמו כן, בחברה עובדים על פיצ'ר חדש בו יוכלו המשמשים לשלוח הודעות ווידאו קצרות בשיחה. הפיצ'ר, אשר כבר דווח בעבר כי נמצא בפיתוח למערכת ההפעלה של אייפון, נמצא כעת בפיתוח גם למערכת האנדרואיד.