נכנסת לתחרות מול אפל וגוגל: זה הפיצ'ר החדש של וואטסאפ

אפליקציית המסרים הפופולארית חשפה כי משתמשים בברזיל יוכלו לשלם ישירות לעסקים מקומיים דרכה | בנוסף החברה עובדת על אפשרות לשלוח הודעות ווידאו קצרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 09:04 כב בניסן התשפג

נכנסת לתחרות מול אפל וגוגל: זה הפיצ'ר החדש של וואטסאפ
וואטסאפ, צילום: shutterstock

חברת וואטסאפ משתדלת להשתכלל עם שינויים ועדכונים שיקלו על המשתמשים כדי לשדרג את חווית השימוש שלהם באפליקציה. בתוך כך, חברת מטא מצטרפת היום (ה') לתחרות של אפליקציות התשלומים הנשלטת בעולם על ידי גוגל ואפל וחשפה כי מעתה משתמשים בברזיל יוכלו לשלם ישירות לעסקים דרכה. 

כמו כן, בחברה עובדים על פיצ'ר חדש בו יוכלו המשמשים לשלוח הודעות ווידאו קצרות בשיחה. הפיצ'ר, אשר כבר דווח בעבר כי נמצא בפיתוח למערכת ההפעלה של אייפון, נמצא כעת בפיתוח גם למערכת האנדרואיד.

העדכון של וואטסאפ שיאפשר לכם להשאיר את הפלאפון לבד בלי לדאוג ממציצנים

נזכיר כי בשבוע שעבר וואטסאפ כי מהנדסי אפליקציית המסרים עובדים כעת על נעילת צ'אטים ספציפיים בעזרת סיסמה- טביעת אצבע או קוד. הפיתוח החדש יאפשר למשתמשים להגן על פרטיות ועל חיסיון השיחות שלהם ביישום מפני זרים, או אפילו חברים וקולגות שיעברו מול המחשב או מכשיר הפלאפון הפתוח.

צילום: צילום מסך אתר wabetainfo

בצילום מסך שפורסם מתוך גרסת האנדרואיד של וואטסאפ, ניתן לראות הצצה לפיתוח החדש, שמציגה כיצד תראה אפשרות נעילת השיחות, שתתווסף בקרוב למכשירים. העידכון החדש נמצא עדיין בשלבי פיתוח, וצפוי להגיע למשתמשים באחד מהעידכונים העתידיים לאפליקצייה.