משתגעים מהתיקון האוטומטי? וואטסאפ עם חידוש גאוני

בוואטסאפ עובדים על חידוש חדש שהמוני משתמשים מייחלים לו - עריכת הודעות. למספר משתמשים בגרסת המחשב, האפשרות לערוך כבר זמינה אך ישנה הגבלה מרכזית אחת | איך עושים את זה? כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/23 19:40 יח באייר התשפג

משתגעים מהתיקון האוטומטי? וואטסאפ עם חידוש גאוני
וואטסאפ, צילום: shutterstock

אחד העדכונים המתבקשים: בימים אלו עובדים בוואטסאפ, על גרסה חדשה לאפליקציה ועל פי דיווח של האתר wabetainfo המסקר את עדכוני האפליקציה, העדכון יכלול את האפשרות לערוך הודעות. העדכון החדש אמנם עדיין לא הופץ למשתמשים הרבים, אך למספר משתמשים בגרסת המחשב, ניתנה האפשרות לערוך את ההודעות.

גם לאחר שהעריכה תתאפשר, היא תהיה מוגבלת בזמן כאשר תינתן האפשרות לערוך הודעה עד 15 דקות מרגע שליחתה אך לא תהיה הגבלה של כמות העריכות. מדובר בהחלט בעדכון שרבים מחכים לו ולכשיתאפשר לכלל המשתמשים, נוכל בקלות לתקן שגיאות כתיב, טעויות של המתקן האוטומטי ובכלל להתחרט על מילה או משפט ספציפיים.

וואטסאפ.שימו לב.

וואטסאפ. גם אתם משתגעים מהמתקן האוטומטי?. צילום: shutterstock

לא ניתן יהיה להסתיר את העובדה שערכתם

איך זה יעבוד? על המשתמש יהיה ללחוץ על "ערוך הודעה" ומשם האפליקציה תיתן את האפשרות לערוך את ההודעה בחלון חדש. צריך לשים לב, לאחר שהודעה מסוימת תיערך מחדש, לצידה יהיה כתוב  edited, כך שלא ניתן יהיה להסתיר את העובדה הזאת משאר משתמשי הקבוצה או מבין השיח איתו התכתבתם.