אילון מאסק החזיר את טראמפ לטוויטר, כך הגיב הנשיא לשעבר

אחרי שרכש את טוויטר בסכום אסטרונומי, היזם אילון מאסק עושה סדר: בסקר שפרסם הוא בדק מהי דעת הקהל בנוגע להחזרת חשבונו של טראמפ | הקהל הצביע בעד, החשבון הוחזר, אך הנשיא לשעבר לא התלהב

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 08:12 כו בחשון התשפג

אילון מאסק החזיר את טראמפ לטוויטר, כך הגיב הנשיא לשעבר
טראמפ ומאסק, צילום: shutterstock

"קול העם הוא קולו של אלוהים", כך ציטט אילון מאסק בלטינית אחרי הודעתו על החזרתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ לטוויטר, מהשעייה שנמשכה כשנתיים. "העם אמר את דברו. טראמפ יוחזר", כתב בשפה יותר ברורה.

51.8% בעד, טראמפ: "לא רואה סיבה"

בימים האחרונים העלה היזם המופרע סקר שכותרתו היא "להחזיר את הנשיא לשעבר טראמפ". יותר מ-15 מיליון משתמשים הצביעו, וקבעו כי הם בעד החזרתו. 51.8% הצביעו בעד, לעומת 48.2% שהצביעו נגד. מספר העונים המדויק עומד על לא פחות מ-15,085,458 קולות.

לצד ההתגייסות המרשימה למען החזרתו, טראמפ לא התרגש מהמחווה. "אני לא רואה שום סיבה לכך", אמר הנשיא לשעבר בוועידת ההנהגה השנתית של הקואליציה היהודית הרפובליקנית. נזכיר כי לאחר השעייתו מהרשת החברתית הקים טראמפ מתחרה, רשת בשם Truth Social, והוא מעוניין לחזק אותה ולא את טוויטר.

זו הסיבה שטוויטר השעתה את חשבונו של טראמפ

כזכור, הצעד הקיצוני של השעיית חשבונו נבע בעקבות המהומות בוושינגטון שהגיעו לכדי אלימות ופריצה לקפיטול. טוויטר בעצם האשימה את טראמפ כמי שהסית את הציבור לאלימות: "לאחר סקירה מדוקדקת של הציוצים האחרונים מחשבונו של טראמפ וההקשר סביבם, באופן ספציפי כיצד הם מתקבלים ומפורשים בטוויטר ומחוצה לו, השעינו את החשבון לצמיתות בשל הסיכון להסתה נוספת שתוביל לאלימות".