יחזיר את טראמפ ההשעיה בטוויטר? אילון מאסק בהצהרה מפתיעה

היזם והמיליארד אלון מאסק מתכנן להחזיר את נשיא ארצות לשעבר מההשעיה? כזכור, הנשיא הושעה לאחר המהומות בגבעת הקפיטול בינואר 2021 ובתגובה פתח רשת חברתית מתחרה | מאסק: "החסימה הייתה שגויה מבחינה מוסרית ופשוט טיפשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 21:27 ט באייר התשפב

יחזיר את טראמפ ההשעיה בטוויטר? אילון מאסק בהצהרה מפתיעה
יחזור לטוויטר? טראמפ ומאסק, צילום: shutterstock

אלון מאסק פותח את השערים: עם מהומות הקפיטול בינואר שעבר, הודיעה טוויטר כי מחשש להסתה ואלימות היא משעה את חשבונו של נשיא ארצות הברית לשעבר. כעת, עם רכישתו את הרשת החברתית, מחליט אלון מאסק לבטל את החסימה לטראמפ ואומר כי היא "שגויה מבחינה מוסרית ופשוט טיפשית", וכי היא "לא השתיקה את קולו אלא העצימה את השפעתו על הצד הימני של המפה הפוליטית".

כזכור, לפני כשלושה שבועות אישר דירקטריון הרשת החברתית את ההצעה של המיליארדר לרכוש את החברה כולה בתמורה ל-43 מיליארד דולר, ולאט ולאט הוא חושף את כוונותיו והשינויים שהוא מתכנן באפליקציה הפופולרית.

חיבוק חם| דונאלד טראמפ

דונאלד טראמפ צילום: shutterstock

השעייתו של טראמפ לוותה בהודעה של טוויטר כי "לאחר סקירה מדוקדקת של הציוצים האחרונים מחשבונו של טראמפ וההקשר סביבם, באופן ספציפי כיצד הם מתקבלים ומפורשים בטוויטר ומחוצה לו, השעינו את החשבון לצמיתות בשל הסיכון להסתה נוספת שתוביל לאלימות", ובתגובה טראמפ פתח רשת חברתית חדשה בשם "האמת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן