מוחקים היסטוריה? גוגל בבשורה מרעישה עבורכם

יוצא לכם למחוק היסטוריית גלישה בנייד? גוגל פרסמה פיצ'ר חדש ובו יתאפשר למחוק היסטוריית גלישה של רבע השעה האחרונה. האפשרות הייתה זמינה רק לאייפונים, ומעכשיו גם לגולשים לאנדרואיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 17:04 יח באדר ב'

מוחקים היסטוריה? גוגל בבשורה מרעישה עבורכם
מהירות גלישה, צילום: פלאש 90. דרור גרטי

תחשבו על זה: בלחיצת כפתור תוכלו למחוק את היסטורית הגלישה שלכם בגוגל ברבע השעה האחרונה.  למשתמשי אייפון האפשרות הזו כבר קיימת, וכעת גם משתמשי אנדרואיד יכולים כעת להרגיש את השמחה שבמחיקת היסטוריית החיפושים בלחיצה אחת.

כלי נוסף לשליטה מוגברת בפרטיות המשתמש

האפשרות החדשה תהיה זמינה בלחיצה על הפרופיל שלך בגוגל, ובתפריט המוקפץ תהיה הלשונית "מחק 15 דקות אחרונות", תחת "היסטוריית חיפושים". זהו כלי נוסף לשליטה מוגברת בפרטיות המשתמש. ההכרזה של גוגל התמקדה באפליקציות של החברה בנייד, ובשלב זה לא ברור האם בעתיד תופיע אפשרות דומה גם בגרסת הדפדפן של מנוע החיפוש.

ללא קשר לאפשרות החדשה, יש את האפשרויות למחוק אוטומטית היסטוריה בת 3 חודשים, 18 חודשים או 36 חודשים. לצד זאת משתמשים יכולים לעבור על ההיסטוריה שלהם באופן ידני ולהסיר גם פריטים בודדים. ועדיין, אף אחת מהאפשרויות האלה לא נוחה במיוחד אם אתה רוצה להסיר במהירות פריטים מהפעלת חיפוש מסוימת בלבד ונראה כי אפשרות המחיקה של 15 דקות היא הכלי המושלם לכך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן