בשעה טובה: וואטסאפ בדרך לעדכון משמעותי

האם אחת התכונות המרגיזות של וואטסאפ בדרך להיעלם מחיינו? אפליקציית המסרים בדרך לעדכון תוכנה משמעותי שישנה את חווית המשתמשים בה מקצה לקצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 14:08 כד באדר ב'

בשעה טובה: וואטסאפ בדרך לעדכון משמעותי
וואטסאפ, צילום: shutterstock

האם החיים כפי שהכרנו עומדים להשתנות? אם גם אתם, כמו רוב המשתמשים בוואטסאפ, ממורמרים ומתוסכלים בשל חוסר היכולת לשלוח סרטונים בעלי נפח גדול בוואטסאפ, העדכון הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי שיימרח חיוך גדול ומלא ציפייה על פניכם.

אפליקציית המסרים הפופולרית ערכה ניסוי בארגנטינה האם ניתן לשתף קבצים בגודל של עד 2 ג'יגה בייט, פי 20 מהנפח המקסימלי האפשרי היום - 100 מגה בייט. העדכון ניתן להורדה הן בקרב משתמשי אייפון והן בקרב משתמשי אנדרואיד

בשלב זה מדובר בניסוי בלבד

אבל לפני שאתם רצים לחפש את העדכון ולהציף את בני המשפחה והחברים בסרטונים ותמונות שרק חיכו לרגע הזה, עצרו. בשלב הזה מדובר בניסוי בלבד שנערך בארגנטינה, וגם זה בקרב מספר משתמשים קטן. הניסוי אמנם הוכתר בהצלחה, אולם בשלב הזה טרם ברור האם וואטסאפ תרחיב אותו למספר משתמשים נוסף בארגנטינה או למדינות נוספות. הדבר תלוי כרגע בהחלטה של וואטסאפ, שצריכה לבחון האם הניסוי מוגדר כהצלחה מבחינתה והאם העדכון משתלם לה.

אז האם בקרוב נוכל לשלוח קבצים, סרטונים ותמונות בנפח רחב יותר משמעותית? האם נוכל כולנו להפסיק להיאנח מרוב תסכול בגלל אחת התכונות המרגיזות והמתישות ביותר בוואטסאפ? את התשובה נקבל כולנו בשבועות הקרובים.