ירושלים ובנימין מזמינות את תושבי הדרום לשבור את שגרת הרקטות

במועצה אזורית בנימין קוראים לתושבי הדרום לשבור את שגרת הרקטות והאזעקות, ולהגיע לאתר שילה הקדומה המעניק שלל אטרקציות. "מרגישים וכואבים את המציאות הבלתי נסבלת שתושבי הדרום חווים, אנחנו איתם". גם אתרי תיירות בירושלים מצטרפים ליוזמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/20 09:09 כט בשבט התשפ

ירושלים ובנימין מזמינות את תושבי הדרום לשבור את שגרת הרקטות
שילה הקדומה, צילום: שילה הקדומה

על רקע ההסלמה בדרום, מועצה אזורית בנימין מזמינה את תושבי הדרום ליהנות מאתר שילה הקדומה. הכניסה לכל פעילויות האתר ללא עלות לתושבי דרום הארץ שיוכלו ליהנות מהולוגרמת המשכן החדשה, מהמיצג במגדל הרואה, בית המחסנים ועוד. האתר ״שילה הקדומה״ מזוהה עם שילה המקראית שהיתה המרכז הדתי והרוחני של עם ישראל ומקום משכן ארון הברית. באתר מוצגת ההיסטוריה המקראית של עם ישראל דרך העתיקות במקום ועד למיצגים בתלת מימד וחוויות נוספות. 

בסביבת האתר נמצאים גם נחל שילה, מעיינות, שבילי הליכה, שבילי אופניים ובעיקר חבל ארץ תנ"כי מדהים ביופיו עם בוא האביב.  ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "‏תושבי הדרום היקרים, אתם שם ואנחנו פיזית רחוקים, אבל דעו לכם שאנו אתכם מרגישים וכואבים את המציאות הבלתי נסבלת שאתם חווים.
שולחים לכם מבנימין המון אכפתיות ותפילות ומזמינים אתכם ליהנות מארץ נביאים ונביעות. בואו בשמחה."

לא רק בבנימין פותחים את שעריהם לתושבי הדרום. גם אתרים ירושלמים פותחים שעריהם חינם ומזמינים את תושבי הדרום הנמצאים תחת מגבלות/הנחיות פיקוד העורף בהם לא מתקיימים לימודים, ליהנות מפעילויות איכותיות באווירה שקטה ורגועה.
 
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את תושבי הדרום להגיע וליהנות משקט ושלווה בטבע פסטורלי עם מגוון אטרקציות ייחודיות לכל המשפחה. פריחה וצבעוניות בכל חלקי הגן, ביקור בחממה הטרופית החדשה, החגיגה השנתית של פריחת עץ הדובדבן ועוד. החל מהשעה 11:00 עד השעה 16:00, הכניסה ללא תשלום תינתן בהצגת תעודת זהות. לפרטים נוספים: הגן הבוטני -026794012.

מוזיאון המדע על שם בלומפילד מזמין את המשפחות מהדרום הנמצאות תחת טווח הרקטות (בהתאם למגבלות פיקוד העורף) ל'ירוק במוזיאון' - בילוי איכותי ושקט לכל המשפחה הכולל סדנת בניה, סיור מודרך, הדגמה בפיתה וסרט חדש בתלת מימד. הכניסה חינם בהצגת ת.ז. וספח. לפרטים נוספים: מוזיאון המדע קרית המוזיאונים 3 ירושלים  026544888.

תיאטרון הקרון בירושלים מזמין את המשפחות מהדרום הנמצאות תחת טווח הרקטות (בהתאם למגבלות פיקוד העורף) לזמן איכות שקט ובטוח בהצגות התיאטרון לילדים באולם הבית שבגן הפעמון,  (מידע על מועדי ההצגות באתר הקרון  - www.traintheater.co.il) הכניסה חינם – בתיאום מראש על בסיס מקום פנוי - בהצגת ת.ז. וספח. לפרטים נוספים:  02-5618514 עטרה שלוחה 111

מלונות ibis מרכז העיר ירושלים: איביס סטיילס ואיביס ירושלים מרכז העיר, מזמינים את המשפחות מהדרום הנמצאות תחת טווח הרקטות (בהתאם למגבלות פיקוד העורף)  להתארח במלון במחיר מיוחד של 555 ₪ כולל מע"מ לזוג בחדר סטנדרט וארוחת בוקר החל מ 24/02-07/03. למזמינים ישירות במוקד ההזמנות של הרשת למציגי תעודת זהות בלבד ועל בסיס מקום פנוי. *המלון שומר לעצמו הזכות להפסיק בכל עת. טלפון להזמנות 073-2228888/91.