בן גביר: "גאה בייעוץ המשפטי לנוער הגבעות"

יו"ר עוצמה יהודית התייחס במסיבת עיתונאים להגנה המשפטית שהוא מעניק לנוער הגבעות, וחשף קמפיין חדש שישיק בקרוב ושבעזרתו ינסה להשתחל לקואליציה: "או עוצמה יהודית או בחירות רביעיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/20 16:01 יז בשבט התשפ

בן גביר: "גאה בייעוץ המשפטי לנוער הגבעות"
בן גביר. ישתחל לקואליציה?, צילום: חדשות כיפה

יו"ר עוצמה יהודית, עורך דין איתמר בן גביר קיים היום (ד') מסיבת עיתונאים על רקע קמפיין חדש של מפלגתו שיושק בקרוב, והוא מתייחס לייעוץ המשפטי הניתן על ידו לנוער הגבעות, כמו גם לסיכויי מפלגתו להשתחל אל הממשלה הבאה, זאת חרף הסקרים המנבאים כישלון. "אני רוצה לומר לכם, אני גאה בייעוץ המשפטי שאני נותן לנוער הגבעות. מי שסובל צריך לתת לו הדרכה, זה קודם כל עניין מוסרי, עוד לפני שאני עורך דין" התקומם.

צפו בדברים המלאים: 

בן ארי גם לא שכח את פרשת הרצח בדומא, בו הואשמו נערי גבעות ועל פי החשד עונו על ידי שירות הביטחון הכללי. "כששקד היתה שרת משפטים, בנט גיבה את העינויים ואמר שהצדק עם שקד. אני הגנתי עליהם, כי הם עונו וזה מוסרי להגן על מי שמעונה וסובל" הטיח יו"ר עצמה יהודית וגם הסביר מדוע חשוב שמפלגתו תהיה בממשלה הבאה. "בלי עצמה, אין 61 מנדטים לנתניהו, גם היועצים שו יודעים את זה , הם מכירים את המספרים. כל הגורמים בליכוד גם הגיעו לתובנה שאין 61 ומי שיגיד אחרת לא אומר אמת. מעבר לכך שבליכוד גם לא סומכים על בנט. אם נתניהו ירצה הוא יעזור לנו להיכנס".

לאחר דברים אלו, הסביר בן ארי כיצד בעזרת קמפיין חדש שיושק בקרוב, הוא מתכוון להיכנס לכנסת, ולמעשה מתכנן לההצדיק את מקומו בקואליציה על ידי קריאה להצלת שלטון נתניהו. "אנחנו הולכים להשיק קמפיין - או עצמה או בחירות בפעם הרביעית. אני חושב שהאינטרס של נתניהו הוא שניכנס, והוא יכול לעזור אם הוא ירצה. ואם זה יקרה הוא יכול להיות ראש ממשלה".