תאונת מטוס קשה באיסטנבול: 52 איש נפצעו

מטוס הנוסעים "פגסוס" היה אמור לנחות בצורה שגרתית בנמל התעופה סביהה גקצ'ן, אך החליק תוך כדי הנחיתה, נשבר ועלה באש. הפצועים פונו לבית חולים, כוחות הצלה הצליחו לכבות את האש שפרצה במקום

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 05/02/20 19:34 י בשבט התשפ

תאונת מטוס קשה באיסטנבול: 52 איש נפצעו
אילוסטרציה, צילום: משה שי/פלאש 90

תאונת מטוס קשה בנמל התעופה סביהה גקצ'ן שבאיסטנבול: לפחות 52 בני אדם נפצעו בתאונה בנמל התעופה השני בגודלו במדינה הטורקית. מושל איסטנבול עלי ירליקאיה עדכן כי הפצועים פונו לבית החולים. בתמונות ששידרה הטלוויזיה הטורקית  גוף המטוס של חברת "פגסוס" ושעליו היו 177 נוסעים, שבור ועולה באש. לדברי שר התחבורה של טורקיה, אחד ממנועי המטוס התלקח כתוצאה מהתאונה. 

על פי הדיווחים, הסיבה לתאונה הגדולה היא החלקה של מטוס הנוסעים, עת החל דרכו במסלול הנחיתה ורגעים בודדים לפני שהטיסה היתה אמורה להסתיים. בעקבות המקרה, שאר הטיסות שיעדו לנחות בנמל נותבו לנחיתה בנמל חלופי בעיר. כמו כן, כוחות הצלה הצליחו לכבות את האש שפרצה ממנוע המטוס, שהתלקח עקב התאונה. 

נזכיר כי אין זו הפעם הראשונה שמטוס מחליק בנמל התעופה שבאיסטנבול. בחודש שעבר, כל הטיסות בנמל התעופה בוטלו אחרי שמטוס נוסעים, גם הוא של "פגסוס" החליק מהמסלול כתוצאה ממזג אוויר גרוע. על המטוס, שהגיע מהעיר שארג'ה שבאיחוד האמירויות, 164 האנשים שהיו על המטוס חולצו אז בשלום.