הנהג שהרג את ציפי רימל ובתה נעם יואשם בהמתה בקלות דעת

טארק כורד, הנהג שפגע ברכבם של בני משפחת רימל, בתאונה בכביש 443 לפני כחודש, יואשם בהמתה בקלות דעת. על פי כתב האישום, כורד נסע במהירות של 170 קמ"ש, היה מודע למהירותו המופרזת אך לא האט - ופגע בשורה של כלי רכב שחיכו ברמזור אדום בצומת כלא עופר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/20 09:14 כה בטבת התשפ

הנהג שהרג את ציפי רימל ובתה נעם יואשם בהמתה בקלות דעת
ציפי ונעם ז"ל ואפרים שיבדל"א, צילום: באדיבות המשפחה

נגד טארק כורד, הנהג שפגע ברכבם של בני משפחת רימל, בתאונה בכביש 443 לפני כחודש, והרג את ציפי רימל ובתה התינוקת נעם ז"ל, הוגש הבוקר (ד') כתב אישום בגין המתה בקלות דעת. 

על פי כתב האישום, כורד הוא נהג חדש שקיבל את רשיונו בינואר 2018. ב-1 בדצמבר, היום שבו התרחשה התאונה, הוא נהג על רכב חדש אותו רכש מספר ימים לפני כן, והחליט לעשות לו "נסיעת מבחן" במהירויות גבוהות. הוא האיץ את הרכב במרחק של כשלושה קילומטרים מצומת עטרות לכיוון כלא עופר, על אף שניתן היה להבחין ברמזורים בצומת, והגיע למהירות של 170 קמ"ש.

עוד עולה מכתב האישום כי כורד היה מודע למהירותו המופרזת אך לא האט - ופגע בשורה של כלי רכב שחיכו ברמזור אדום בצומת כלא עופר, בהם הרכב של משפחת רימל. כאמור, כתוצאה מהתאונה נהרגו ציפי רימל ובתה התינוקת. האב אפרים נפצע באורח קשה, והבן איתי (12) נפצע באורח אנוש ועדיין מאושפז בבית החולים.

אתמול (ג') נפגש אפרים רימל עם רופאיו והודה להם על הטיפול המסור בו: "לימדו אותנו שכשם שאדם מברך על הרעה צריך לברך על הטובה, ישנם אנשים רבים פה בשערי צדק שאני מוכרח להודות להם ולהם אני חב את חיי ואת חייו של איתי. אני מודה לכל צוות בית החולים, מהאחיות שפגשתי עכשיו בטיפול נמרץ ילדים אצל איתי והצוות בכירורגיה, טראומה וטיפול נמרץ שטיפל בי, לכולם מגיעה תודה גדולה. 
הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט, אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".