"לא חשבנו שתשב פה איתנו": אפרים רימל נפגש עם רופאיו

אפרים רימל, שנפצע קשה בתאונה בה נהרגו אשתו ציפי וביתו נעם ז"ל בכביש 443, נפגש עם הרופאים בשערי צדק שטיפלו בו, ומטפלים עדיין בבנו איתי בן ה-12, שעדיין מאושפז בבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/20 15:57 כג בטבת התשפ

"לא חשבנו שתשב פה איתנו": אפרים רימל נפגש עם רופאיו
אפרים רימל עם הרופאים שטיפלו בו, צילום: שערי צדק

אפרים רימל, שנפצע קשה בתאונת הדרכים הקשה לפני כחודשיים בכביש 443, בה נהרגו אשתו ובתו התינוקת, נפגש היום (ב') עם צוות רופאי המרכז הרפואי שערי צדק, והודה להם על הטיפול המסור בו ובמשפחתו. במפגש המרגש השתתפו צוותי הרפואה והסיעוד של יחידת הטראומה, טיפול נמרץ והמחלקה הכירורגית שטיפלו באפרים למעלה מחודש מאז התאונה הקשה. 

אפרים נמצא כיום בשיקום תל השומר אולם ממשיך את הטיפול והביקורת בשערי צדק. בנו איתי בן ה- 12 עדיין מאושפז במצב קשה ויציב ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

אפרים רימל הודה לצוותי הרפואה והסיעוד שטיפלו בו, ועדיין מטפלים בבנו איתי במחלקה לטיפול נמרץ ילדים: "לימדו אותנו שכשם שאדם מברך על הרעה צריך לברך על הטובה, ישנם אנשים רבים פה בשערי צדק שאני מוכרח להודות להם ולהם אני חב את חיי ואת חייו של איתי. אני מודה לכל צוות בית החולים, מהאחיות שפגשתי עכשיו בטיפול נמרץ ילדים אצל איתי והצוות בכירורגיה, טראומה וטיפול נמרץ שטיפל בי, לכולם מגיעה תודה גדולה. 
הסיפור שלנו הוא טריגר למודעות לנושא תאונות הדרכים. אני מקווה שחלק יזכרו את זה דרך הסיפור האישי שלנו, התרומה או המשפט, אבל הרעיון המרכזי הוא שאנחנו במדינת ישראל נלחמים בהרבה חזיתות ואולי גם המקרה שלנו יהווה טריגר למודעות לנושא זהירות בדרכים".

אפרים רימל

אפרים רימלצילום: שערי צדק

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר: "אני לא זוכר מישהו שעבר טרגדיה כל כך קשה והתמודד בצורה כזאת עם האתגרים שאתה עברת. משהו בך הקרין חוסן לקלוט את הטרגדיה האישית שלך ולצאת ממנה למקום חיובי. אני מודה שלא חשבנו שאתה תשב פה ככה איתנו, גם לא שיערנו שממצב אנוש איתי יגיע למצב יציב. אני רוצה להודות לכלל הצוותים שהיו מעורבים בטיפול בך, לך ולסביבה התומכת שלך שסייעו כל כך בהצלחת הטיפול הרפואי בך".
 
מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד"ר אלון שורץ, הצטרף לדברים: "אנחנו נרגשים לשבת פה היום ולראות את כברת הדרך שאתה אפרים וגם איתי עשיתם מאז התאונה. למדנו הרבה מכם גם על העצמה שלכם ועל חוסן גדול ותמיכה משפחתית מכל הכיוונים בסיטואציה קשה וטראגית. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לשבת כאן היום ולראות את ההתקדמות שעברת". 
 
מנהל יחידת טיפול נמרץ, ד"ר פיליפ לוין: "אנחנו רואים אותך היום אחרי שבמחלקה לא יצא לנו לדבר יותר מדי, כיוון שמרבית הזמן היית מורדם. עברת טרגדיה הייתה מאוד קשה וגם להורים שלך מגיעה תודה רבה ועידוד רב על התמיכה בך והתמיכה בנו. אנו מאחלים לך בריאות שלמה והצלחה בעתיד".