יריב לוין על בנט: " לא הצליח להתגבר על העסקנות ולגלות מנהיגות"

שר התיירות התייחס לאיחוד בין מפלגות הציונות הדתית, שנכח בעצמו בפגישה, "כך לא מתנהלת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות". על האיום להדיח את בנט מתפקיד שר הביטחון אמר "זה היה בהחלט דבר שהיינו עלולים להיקלע אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 09:30 יט בטבת התשפ

יריב לוין על בנט: " לא הצליח להתגבר על העסקנות ולגלות מנהיגות"
השר יריב לוין, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

שר התיירות,יריב לוין התראיין הבוקר (ה') בכאן ב', והתייחס לאיחוד מפלגת ימינה שפלטה החוצה את עוצמה יהודית. לוין היה נוכח בעצמו בישיבה של איחוד המפלגות, החליט לתקוף את נפתלי בנט העומד בראש הרשימה: "אני חושב שהציונות הדתית היא דבר מפואר שסובל ממשבר מנהיגות עמוק וקשה. האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית היו לא מכובדים בעיניי. כך לא מתנהלת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות. אני מתייחס גם לגבי בנט וגם לגבי שאר רסיסי המפלגות. בנט לא הצליח להתגבר על העסקנות ולגלות מנהיגות".

עוד הוסיף: "אני מאוד מקווה שהפעם רבים בימין, גם אם הם כועסים על כך שבן גביר הושאר בחוץ וגם אם הם חושבים שהיה צריך לעשות פה מהלכים אחרים, בסופו של דבר יעשו את הדבר הפשוט ויגידו שמי שלא מוכן להתגבר על מחלוקות אישיות לא ראוי לקבל את הקול. נותרו בפני בן גביר שתי ברירות. הראשונה היא להמשיך לרוץ ולגרום שוב נזק עצום לימין, והשנייה היא להתעלות מעל העסקנות הזו לומר שהוא זז הצידה. אין לו סיכוי לעבור את אחוז החסימה, את זה כולם יודעים".  

השר גם התייחס על האיום של נתניהו כי אם לא יהיה איחוד בנט יאבד את תיק הביטחון: "זה היה בהחלט דבר שהיינו עלולים להיקלע אליו, אם לא עכשיו אחר כך, מטעם אחד חשוב..אני חושב שאם במהלך מערכת בחירות תיק הביטחון הופך לכלי שמשתמשים בו לניגוח פנימי בתוך הממשלה לצורכי בחירות, והיינו עלולים להיקלע למצב כזה..."