בן גביר לבנט: מוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין

לאחר שנפתלי בנט טען כי לא יכלול ברשימתו אדם שתולה בביתו תמונה של רוצח, בן גביר מגיב ומוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין. "גורל עם ישראל על כף המאזניים"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 15/01/20 18:59 יח בטבת התשפ

בן גביר לבנט: מוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין
בן גביר. צעד דרמטי, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

עו"ד איתמר בן גביר מגיב לדבריו של נפתלי בנט: בן גביר פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא אומר: "אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין". בן גביר הסביר בפוסט כי "לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון.

בן גביר הסביר כי הוא קרא את דבריו של בנט, והבין כי הצבת התמונה של גולדשטיין בביתו היא שמקשה על בנט לצרפו לאיחוד בימין. נזכיר כי יו"ר הימין החדש טען מוקדם יותר כי קשה לו לכלול ברשימתו אדם שמחזיק "תמונה של רוצח" בביתו.

כעת, משבחר בן גביר להוריד את התמונה של גולדשטיין, עשויות להיות התפתחויות בין בנט ליו"ר הבית היהודי הרב פרץ. כפי שדיווחנו מוקדם יותר, המחלוקת העיקרית ביניהם הוא על צירופה של עוצמה יהודית, אך כעת, במידה ובנט יבחר לצרף את בן גביר, אולי האיחוד יצא לפועל ויהיה אף גדול יותר מהמתוכנן.

במקביל, גורמים בסביבת הרב פרץ מסבירים את מצב העניינים: "השר עשה מאמצים בשעות האחרונות לשכנע את איתמר להוריד את התמונה התלויה בביתו. כעת, לאחר הודעת בן גביר האחריות לעתיד הציונות הדתית, לעתיד הימין, ולעתיד ארץ ישראל מונחת לפתחו של נפתלי בנט.״