נתניהו במכתב ליששכר: אני איתך - עד לשחרור

ראש הממשלה בנימין נתניהו במכתב מרגש לנעמה יששכר הכלואה בכלא הרוסי "כולנו מאחודים בציפייה לראותך בקרוב בישראל". אמה של יששכר הודתה לנתניהו על דבריו המרגשים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 13/01/20 17:20 טז בטבת התשפ

נתניהו במכתב ליששכר: אני איתך - עד לשחרור
הפגנה למען נעמה יששכר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו כותב היום (ב') מכתב מיוחד לנעמה יששכר, בו הוא מבקש לחזק את רוחה. במכתב כותב נתניהו ליששכר: "נעמה היקרה, רעייתי שרה ואני כותבים לך מילים אלו מעומק לבנו, בשם העם כולו. אנו כאן בישראל, ואת ברוסיה, אבל על המרחק בינינו מגשרת קרבת הלבבות."

"אזרחי המדינה חושבים עליך, והם מגלים עניין עצום בכל בדל מידע על שלומך, מוסיף נתניהו, "מאז ומתמיד עמנו מתאפיין במורשת של ערבות הדדית – איננו מפקירים אף אדם לגורלו, וכך הדבר גם במקרה שלך. מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי-פוסקים להביא לשחרורך. אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם."

"כולנו מחזקים אותך בהתמודדות עם האתגר הקשה שנכפה עלייך, כולנו מוסרים לך את אהבתנו הגדולה, וכולנו מאוחדים בציפייה לראותך בקרוב בישראל. חזקי ואמצי, מלב אל לב. עמך תמיד – עד לשחרורך, וגם לאחר מכן" סיים נתניהו את מכתבו המרגש. 

אמה של נעמה, יפה יששכר, שוחחה הערב עם ראש הממשלה נתניהו והודתה לו על המכתב המרגש. יפה עדכנה את ראש הממשלה כי בתה קיבלה את המכתב לפני שעה קלה והביעה התרגשות והערכה גדולה לדבריו של ראש הממשלה. נעמה יששכר אמרה כי המכתב מחזק אותה מאוד ומעורר תקווה גדולה. ראש הממשלה נתניהו הגיב לה ואמר "אמשיך לעשות הכל כדי להשיב את נעמה הביתה בהקדם האפשרי".