נעמה יששכר התעקשה - והדליקה נרות חנוכה בכלא

אמה של הישראלית המוחזקת בכלא הרוסי סיפרה כי בתה התעקשה, וזכתה לביקור של רב מחב"ד, שהדליק איתה נרות חנוכה בכלא ואפילו הביא לה סופגנייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/19 19:44 כח בכסלו התשפ

נעמה יששכר התעקשה - והדליקה נרות חנוכה בכלא
הפגנה למען שחרור נעמה יששכר, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

נרות חנוכה בכלא הרוסי. נעמה יששכר, הצעירה הישראלית שנדונה לשבע וחצי שנות מאסר במוסקבה, בשל אישום בהחזקת סמים, הדליקה נרות חנוכה הערב, לאחר שהתעקשה על כך מול רשויות הכלא. כך סיפרה אמה, יפה, בפייסבוק.

יפה יששכר הודתה בפוסט לראש הממשלה נתניהו על שיחתו עם נשיא רוסיה פוטין, בה ביקש ממנו לשחרר את נעמה, וביקשה ממנו לעשות הכל למען שחרורה. עוד היא סיפרה כי בימים הקרובים צפויה ביתה להיות מועברת לכלא מרוחק ברוסיה, שם יקשה עליה לבקרה.

"מר נתניהו, ברצוני למסור לך באופן אישי, כי לאחר התעקשות אישית של נעמה במהלך כל הימים האחרונים, היא זכתה להדליק נר של חנוכה בכלא הרוסי עם שליח חב"ד, הרב שייע דויטש, ולאכול סופגנייה", כתבה יפה יששכר. "נעמה ביקשה לברך בעצמה על נרות החנוכה והתפללה שאת ברכת שהחיינו תעשה בישראל", הוסיפה.

עוד כתבה: ''אני מבקשת אדוני ראש הממשלה, אנא עשה ככל יכולתך לשכנע את ידידך הנשיא פוטין לאפשר לנעמה להדליק נר כאדם חופשי במדינת ישראל יחד עם אזרחי ישראל ועימך כראש הממשלה של מדינת ישראל והעם היהודי, וזאת בטרם שתעבור בימים הקרובים לכלא מרוחק מאד ברוסיה שיקשה עליי לבקר אותה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן