ירושלמים, התכוננו: פקקי תנועה קשים מהרגיל

פורום השואה הבינלאומי המתקיים בהמשך החודש, מביא לירושלים ביקור של עשרות ממנהיגי העולם. צירים רבים בבירה ייחסמו, קווי התחבורה הציבורית ישתנו ופקקים כבדים במיוחד צפויים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/01/20 07:53 טו בטבת התשפ

ירושלמים, התכוננו: פקקי תנועה קשים מהרגיל
פקקי תנועה. צירים רבים ייחסמו, צילום: פלאש 90

רכבת אווירית המתחילה ב- 22 לחודש ומכילה עשרות ממנהיגי העולם צפויה לנחות פה בעוד פחות משבועיים ולהביא עמה פקקי תנועה קשים במיוחד לכל אזורי הבירה. 26 נשיאים, 4 מלכים וארבעה ראשי ממשלה ינחתו בישראל בזה אחר זה ויגיעו לקחת חלק בפורום השואה הבינלאומי. הגעתם לירושלים תביא עמה חסימות צירים שינויים בקווי התחבורה הציבורית ופקקים קשים מהרגיל.

האורחים הרבים יתארחו במלון המלך דוד, כפי שפרסמנו כאן בשבוע שעבר. המולן, על 233 הסוויטות שלו, נערך במיוחד להגעת האורחים ותגבר את אמצעי האבטחה שלו. האורחים מגיעים כאמור כדי לקחת חלק בפורום השואה הבינלאומי, שגם יציין השנה את השנה ה- 75 לשחרור מחנה אושוויץ. את הכנס מוביל נשיא המדינה, ראובן ריבלין.

מעבר להתרחשות הרגילה, צפוי גם אירוע בשוליים, כאשר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ינחת גם הוא בישראל. לנשיא רוסיה תיתכן היתקלות עם אמה של נעמה יששכר, אותה השלטונות הרוסיים כולאים מזה חודשים ארוכים. אמה של יששכר איימה זה מכבר כי ביקורו של פוטין ייתקל במחאה מצידה.