ש"ס מגבה את הרב יוסף: ליברמן סילף דבריו

לאחר המתקפה על הרב יוסף, טוענים בש"ס כי ליברמן סילף את דבריו של הרב, שהתכוון לקוצה ספציפית בקרב העולים אלו שאינם יהודים. "ש"ס לא תיתן ידה למסע השיסוי ולרדיפת הרב"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/01/20 11:32 י בטבת התשפ

ש"ס מגבה את הרב יוסף: ליברמן סילף דבריו
הרב יצחק יוסף. מקבל גיבוי, צילום: Yaakov Cohen/Flash90

לאחר המתקפה הפוליטית שחטף,  ש"ס יוצאת בהגנה על הרב יצחק יוסף. לאחר הקריאות שקראו להדחתו של הרב, ש"ס טוענת כי מי שאחראי למסע הציד הוא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שסילף את דבריו של הרב יוסף. בש"ס טוענים כי דבריו של הרב כוונו כנגד קבוצה של עולים שאינם יהודיים, ולא כנגד כל יוצאי ברית המועצות.

"ליברמן מסלף ביודעין את דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהתייחס לקבוצה של העולים הלא יהודים שלצערנו הולכת וגדלה בגלל הפרצה של ״סעיף הנכד״ בחוק השבות, טוענים בש"ס, " הרב יצחק יוסף לא אמר חלילה מילה אחת כנגד אחינו ואחיותינו היהודים, עולי רוסיה, שהביאו ברכה עצומה למדינת ישראל ושמרו על יהדותם ודתם למרות הקשיים הגדולים במשך עשרות שנים."

עוד הוסיפו בש"ס ותקפו: "האחראי הראשי להסתה ולשיסוי בעם הוא אביגדור ליברמן. כל רצונו של ליברמן הוא להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מתוך שנאה אישית ונקמה שמעבירה אותו על דעתו ולכן הוא מנסה לקושש קולות ולהיבנות מיצירת פילוג וקרע בעם ישראל. תנועת ש״ס לא תתן את ידה למסע השיסוי ולרדיפת הראשון לציון הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בשל אמונתנו והבעת דעתו שמחוייבת מתוקף תפקידו כמנהיג רוחני בעם ישראל."

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן

ליברמן. מואשם בסילוף דברי הרב
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן