סער בסיור במערת המכפלה : "חשוב גם להמשיך כאן בגאולת בתים"

ח״כ גדעון סער ערך היום סיור ביהודה ושומרון שהחל במפגש עם ראשי רשויות בקרני שומרון ונמשך למערת המכפלה ובית רחל בחברון. בראיון לכיפה: "יש התקדמות בבניה, אפשר לעשות יותר, בעז"ה גם נעשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 21:22 כה בכסלו התשפ

סער בסיור במערת המכפלה : "חשוב גם להמשיך כאן בגאולת בתים"
צילום: ללא קרדיט

ההכנות לפריימריז בעיצמן, ח״כ גדעון סער ערך היום סיור ביהודה ושומרון שהחל במפגש עם ראשי רשויות בקרני שומרון ונמשך למערת המכפלה ובית רחל בחברון. במערת המכפלה התכבד ח״כ סער בהדלקת נר שני של חנוכה ונפגש עם פעילים בבית רחל. "נהדר להדליק נר שני במערכת המכפלה, שזהו יום ההולדת שלי" מסר סער לכתבתנו מירב כהן שהייתה במקום.

צילום: ללא קרדיט

במהלך הסיור בבית רחל אמר סער כי זו זכות גדולה לגאול בית שניצב מול מערת המכפלה ושיש להמשיך בביסוס היישוב היהודי בחברון וחשוב מאוד לתת גיבוי לעוסקים  בכך. סער חזר על הבטחתו להחזיק רק בתיק החינוך כאשר ייבחר לראשות הממשלה והפציר במתפקדים אשר הגיעו לסיור לבוא להצביע ביום חמישי כדי לחולל את השינוי הנדרש שיאפשר הקמת ממשלה בראשותו.

צילום: ללא קרדיט

צילום: ללא קרדיט

בראיון במערת המכפלה פנתה אליו כתבתנו, מירב כהן, בשאלה לגבי חוסר ההתקדמות בלהנגיש את מערת המכפלה לנכים, זאת למרות ההבטחות החוזרות ונשנות. סער בתגובה: "אני הובלתי את בוועדת חוץ וביטחון את הנושא הזה, זה חייב לקרות באופן מיידי, הדבר יסיע גם ליהודים וגם לערבים, זהו דבר בסיסי.

בתגובה לבנייה היהודית בחברון אמר: "חשוב גם להמשיך כאן בגאולת בתים, לדחוף לקבלת עסקאות כדין, ונדחוף שכל התהליכים הביורוקרטיים יסתיימו מהר". סער מרמז כאן על החלטת בית המשפט היום לפנות את הבית בתל רומיידה, לאחר שזויפו מסמכי הרכישה. "יש התקדמות בבניה, אפשר לעשות יותר, בעז"ה גם נעשה".  

נזכיר, שהפריימריז יקרה ביום חמישי הקרוב, גם נתניהו שיגר מסר הערב לתושבי יהודה ושומרון, שיבחרו בו. זאת לאחר ניסיון לבטל את הפריימריז בכלל.