שרה נתניהו: "הפכתי לשק חבטות של התקשורת"

רעיית ראש הממשלה מעידה בדיון בתביעה נגדה, מצד עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "כל מה ששירה אמרה זה שקר, בקושי הכרתי אותה ובקושי ראיתי אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 11:05 כה בכסלו התשפ

שרה נתניהו: "הפכתי לשק חבטות של התקשורת"
שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט, הבוקר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרה נתניהו שוב בבית המשפט. רעיית ראש הממשלה הגיעה הבוקר (ב') להעיד בתביעה שהגישה נגדה עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה, שירה רבן. רבן טוענת כי נתניהו התעמרה בה, לא אפשרה לה לאכול במהלך העבודה, לא הורשתה להשתמש בשירותים וכדומה, לטענתה, היא כמעט הוכתה על ידי שרה נתניהו. רבן תובעת סכום של 225 אלף ש"ח פיצויים.

נתניהו, המכחישה כמובן את הטענות, אמרה בעדותה כי "עד כמה שאני יודעת, כל מה ששירה אמרה זה שקר, בקושי הכרתי אותה ובקושי ראיתי אותה. אני יושבת כבר 20 שנה על הנישה של עוזרות ומטפלות ואב בית". לדבריה, "בעשר השנים שבעלי לא היה ראש ממשלה הכול היה טוב ויפה. היו עובדות והיו מטפלות ולא קרה שום דבר. כשבעלי חזר לתפקיד פתאום צץ הכל".

שירה רבן, העובדת לשעבר שתובעת את שרה נתניהו

שירה רבן, העובדת לשעבר שתובעת את שרה נתניהוצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אבל שוב פעם אני אומרת יחסית, ושמעתי מעשרות אנשים שאמרו שמני נפתלי התקשר ואמר 'תגידו עליה'. מני נפתלי הוא באותה קליקה של שירה רבן. פנו לעשרות אנשים כדי ללחוץ עליהם לצאת נגדי". רעיית ראש הממשלה אמרה כי "יש כאן פתיחת נישה של עובדות, מאחר שאני הפכתי לשק חבטות של התקשורת ובטח בנישה הזו, והכי קל כשלא עובדים זה לתבוע את שרה נתניהו".

בתשובה לשאלה האם דרשה מהעובדות במעון לשלם על חפצים שנהרסו, נתניהו הכחישה ואמרה כי "יש גבול לשקרים. יש פה מסכת שקרים. ואולי זו הזדמנות להגיד את מה שעל ליבי אחרי 23 שנה של פתיחת הנרטיב הזה. שאני מרגישה שזו באמת התעללות של התקשורת באמצעות עורכי הדין האלה ועובדים ממורמרים שמוצאים את עצמם בחוץ".