שרה נתניהו לא התייצבה לדיון בבית המשפט. השופט זעם

במהלך דיון על התעמרות בעובדת במעון ראש הממשלה, סנגורה של אשת ראש הממשלה טען כי לא הכין את נתניהו לעדות. השופט אברהמי: "זה מקומם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/19 13:14 ח בתשרי התשפ

שרה נתניהו לא התייצבה לדיון בבית המשפט. השופט זעם
אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

רעיית ראש הממשלה,שרה נתניהו, לא התייצבה לדיון המתקיים ביום (ב') בבית הדיון האזורי בירושלים, שבו היא הייתה אמורה להעיד בעניינה של שירה רבן, עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר שהגישה נגדה תביעה על סך 225 אלף שקלים, בטענה לשורת התעמרויות והתעללות מצידה.  

פרקליטה של נתניהו, עו"ד יוסי כהן, ניסה להסביר לשופט אייל אברהמי את פשר היעדרותה של מרשתו: "אני מתנצל על הגברת נתניהו, ואסביר מה קרה. אנחנו זימנו לעדות שלושה עדים. ההערכה שלי הייתה שלא נספיק לחקור את שלושת העדים". השופט אברהמי הגיב: "דיברנו על לוח הזמנים, זה מקומם".

"חשבתי שיהיו שלושה עדים ולא הכנתי את גברת נתניהו להיום", אמר עו"ד כהן. השופט אברהמי הגיב: "באי כוח הצדדים מעידים ראשונים. הגברת נתניהו היא נתבעת והייתה צריכה להעיד ראשונה, ואין שום סיבה שהיא לא תהיה פה. דיברנו על זה שהיא תעיד והיא תעיד ראשונה".

רבן, צעירה חרדית בת 25 ואם לשלושה, הגישה לפני כשנתיים תביעה נגד נתניהו ומשרד ראש הממשלה, בשל העסקה פוגענית והתעמרות מצידה של נתניהו. רבן הועסקה במעון במשך חודש ספטמבר 2017, מתוכו כ-13 ימים צמוד לנתניהו, והיא תובעת סכום של 225 אלף שקל.

על פי התצהיר שהגישה נתניהו במאי נכתב כי התובעת, שירה רבן "חוזה חזיונות שווא וזקוקה בדחיפות לאבחון פסיכולוגי". נתניהו הכחישה בתצהיר את הטענות שהעלתה רבן, בהן כי הרימה את ידה בכוונה להכותה, עד שזו נאלצה לחמוק ממנה. "צריך רק לקרוא את הסעיף ולהבין שמי שבדה אותו כנראה לא היה מתקבל לעבודה אפילו ככתב רכילות בצהובון זול", הוסיפה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן