שרה נתניהו: "מני נפתלי שופך את דמי 5 שנים"

רעיית ראש הממשלה הגיעה להעיד בתביעת הדיבה שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. היא זומנה לעדות על ידי ניר חפץ, שהיה מקורב אליה ואל בעלה. מחוץ לדיון נקראו לעברה קריאות גנאי

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 02/12/19 12:24 ד בכסלו התשפ

שרה נתניהו: "מני נפתלי שופך את דמי 5 שנים"
שרה נתניהו, ארכיון, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הגיעה לבית המשפט השלום בהרצליה, למסור עדות בתביעת הדיבה שהגיש מי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, נגד אחדים ממקורביהם של בני הזוג נתניהו. נתניהו זומנה לעדות לבקשתו של ניר חפץ, שהיה מקורב אליה ואל בעלה, והפך לעד מדינה בפרשה המכונה 'תיק 4000', בה הוגש כתב אישום באשמת שוחד נגד ראש הממשלה נתניהו.

בדיון נשאלה נתניהו האם היא מבינה במה עוסק המשפט, והשיבה: "לא עקבתי אחרי כל הדיונים, אבל אני מבינה שמדובר על נושא של עלויות מאד גבוהות שהיו בבית ראש הממשלה בזמן תפקודו של עד המדינה נפתלי כאב בית".

בהמשך הוסיפה: "אני רוצה להודות על ההזדמנות ולומר שבמשך חמש שנים מני נפתלי עד המדינה שופך את דמי ואת דמם של בני משפחתי ואני לא מגיבה ולא מתראיינת. הוא מפגין נגד היועץ המשפטי לממשלה על מנת להשפיע עליו לפתוח הליכים וחקירות נגד ראש הממשלה".

לאחר מכן תקפה את מני נפתלי ואמרה: "כל התנהלות הייתה בריונית, אלימה מילולית. הוא מעליב עובדים וצועק. גם אליי דיבר מאד בחוצפה".

עוד אמרה שרה נתניהו: "גם בחוץ קראו לעברי עכשיו קריאות. זה אישי, זה לא פוליטי. נפתלי גרר להוצאות של מיליונים במעונות. הוא תובע כל הזמן. מעניין אותי מאיפה יש לו כסף לעורכי הדין".