רצח תאיר ראדה - החשודה תחשוף את תיקה הרפואי לפרקליטות

סנגוריה של א"ק, שנחשדה בעבר כי רצחה את תאיר ראדה, הסכימו לבקשתו של עורך דינו של רומן זדורוב לפתוח את תיקה הרפואי לעיון הפרקילטות, תוך שמירה על פרטיותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/19 16:40 יג בכסלו התשפ

רצח תאיר ראדה - החשודה תחשוף את תיקה הרפואי לפרקליטות
זדורוב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

תיקה הרפואי של א"ק, אחת החשודות ברצח תאיר ראדה, ייחשף בקרוב לפרקליטות. פרקליטיה הסירו כי היא איננה מסתירה דבר ושהנכונות מצידם לפתוח את התיק הרפואי נובע מהרצון לגבש תמונה מלאה לגבי הרצח. יחד עם הסכמת עורכי הדין של א"ק, הם ביקשו שלא לפגוע בפרטיותה של א"ק והדגישו:  "היא לא רצחה את תאיר".

כזכור, א"ח, בן זוגה של א"ק, סיפר למשטרה כי חברתו הודתה בפניו שרצחה את תאיר ראדה בבית ספר בקצרין בשנת 2006. היום (ד') פורסם כי הפרקליטות ביקשה לעיין בתיקה הרפואי - כדי לבחון הצהרות ואמירות שהשמיעה בזמן שהייתה בטיפול פסיכולוגי.

עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ, שמייצגים את א"ק, מסרו: "אנו מסכימים כמובן לעיון זה בשמה של א"ק, תוך הבהרה שהן הפרקליטים שיעיינו בתיק והן סנגורו של זדורוב, יוכלו לעשות כן בלא לפגוע בפרטיותה של א"ק, בלא לפרסם היבטים פסיכיאטריים אישיים וחסויים ובלא לערער את נפשה". עוד הוסיפו הפרקליטים כי בקשתו ש סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, היא שהביאה לסהכמתם לפתוח את התיק.