ניסיון אחרון לאחדות: נתניהו וגנץ ייפגשו אחר הצהרים בקריה

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן קבעו להיפגש פעם נוספת, בניסיון לגשר על הפערים ולהקים ממשלת אחדות. במקביל

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/19 13:46 ה בכסלו התשפ

ניסיון אחרון לאחדות: נתניהו וגנץ ייפגשו אחר הצהרים בקריה
ריבלין עם נתניהו וגנץ, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לאחר שצוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן נשמעו מיואשים מהפגישות, ראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ ייפגשו אחר הצהריים בקריה בת אבי, במאמץ אחרון להקים ממשלת אחדות ולמנוע בחירות שלישיות. 

מחר ראש הממשלה צפוי לנסוע לביקור בן יומיים לליסבון, וביום רביעי הבא, ב- 11.12.2019, צפויים להיגמר 21 הימים בהם ניתן להרכיב ממשלה ולאחריהם הכנסת ה-22 תתפזר באופן אוטומטי. 

במסגרת המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן דרשו במפלגת השלטון שנתניהו יכהן ראשון ברוטציה על ראשות הממשלה, אולם רק לחודשים ספורים ולאחריהם גנץ יחליף את מקומו למשך שנתיים. כרגע בכחול לבן ממשיכים לעמוד על סירובם, כך שלא ברור מה תועיל הפגישה הנוספת בין השניים. 

בליכוד טוענים כי הם התעקשים שנתניהו ימשיך בתפקידו בראשות הממשלה בחודשים הקורבים כדי להשלים את מהלך הסיפוח של בקעת הירדן, אולם בכחול לבן גיחכו על הטענה ותהוו מדוע נתניהו לא עסק בזה בכל שנות כהונתו ורצה לעשות זאת דווקא כעת. 

בתוך כך, יו״ר סיעת ישראל ביתנו עודד פורר וח״כ חמד עמאר נפגשו הבוקר עםאביגדור ליברמן וביקשו שיקים ממשלת ימין צרה. השניים אמרו לליברמן שהמפלגה התחייבו לגבות מחיר ממי שיסרב לאחדות והגיע הזמן להבהיר לכחול לבן ולפיד שהאלטרנטיבה לאחדות היא ממשלת ימין צרה, כך דווח לראשונה בחדשות 12.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן