הרב עמאר: "מעבירים יהודים על דתם"

רבה של ירושלים והרב הראשי לשעבר מחה על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת, ועל היחס החיובי ללהט"בים: "מצעד של עבירות הכי חמורות שאפילו בהמות לא עושים, והם מתגאים בזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/19 11:08 ד בכסלו התשפ

הרב עמאר: "מעבירים יהודים על דתם"
הרב עמאר, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הראשון לציון הרב שלמה עמאר, רבה הספרדי של ירושלים ולשעבר הרב הראשי לישראל, התבטא בחריפות נגד הפעלת התחבורה הציבורית בשבת, וכנגד מצעדי הגאווה והיחס החיובי ללהט"בים. הרב עמאר מחה על מה שכינה "חילונה של מדינת ישראל".

"מעבירים אלפי יהודים על דתם ועל דעתם", אמר הרב עמאר באזכרה באשדוד, "בלאו הכי כל אחד עושה מה שרוצה, ואין לנו כוח להכתיב לכל אחד ואחד כלום, אבל גם הצורה שהציעו שזה מדינה יהודית שיש בה קצת שבת, גם זה רוצים למחוק", אמר הרב עמאר.

על החינוך החילוני אמר: "למלאות בתי ספר וגנים שיהיו שם יהודים וגוים מכל הסוגים, מכל העולם, ולא חסים על בניהם ועל בנותיהם שהולכים לאיבוד, איבדו את הראש לגמרי, את עצמם הם מפקירים הולכים ויורדים.

"במה הם מתגאים? איזה בושה, איזה חרפה, וקוראים לזה גאווה, מצעד של עבירות הכי חמורות שאפילו בהמות לא עושים והם מתגאים בזה, אין גבול למה שאדם יכול להידרדר". \

לדברי הרב עמאר: "אם אדם לא אוחז בכח בשיניו ובציפורניו להיאחז בעבודת ה' להיאחז ביראת ה', אז הולך ומידרדר, כל הרעות מוכנות רק אין יראת ה' במקום הזה והרגוני על דבר אשתי, אם אין יראת ה' אין גבול".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן