השימוע החל: פרקליטיו של נתניהו החלו בטיעוניהם מול צוות התביעה

צוות ההגנה של נתניהו החל בהשמעת טיעוניו בתיק 4000, בהליך השימוע הנערך כעת במשרד המשפטים. השימוע בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה), צפוי להמשך גם מחר, ובימי ראשון ושני בתיקי 2000 (נוני מוזס) ו-1000 (ה"מתנות" )

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/19 08:59 ג בתשרי התשפ

השימוע החל: פרקליטיו של נתניהו החלו בטיעוניהם מול צוות התביעה
נתניהו ומנדלבליט., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שימועו של רה"מ בנימין נתניהו, החל לפני זמן קצר, במפגש ראשון מתוך ארבעה. במהלך ארבעת ימי השימוע, צוות ההגנה של נתניהו בהובלת עו"ד רם כספי  ועו"ד עמית חדד, ישטח את טיעוניו בפני היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה, שי ניצן,  וצוותם - במטרה למנוע הגשת כתב אישום נגד נתניהו, או לכל הפחות לשנות או להפחית מחומרת סעיפיו.
הבוקר החל צוות ההגנה של נתניהו, למסור את טיעוניו בתיק 4000, פרשת בזק-וואלה, בו מיוחסים לנתניהו עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים. עפ"י החשד שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק ואתר החדשות "וואלה",  סיפק כתבות וסיקורים מחמיאים לנתניהו ובני משפחתו באתרי החדשות תחתיו, בתמורה לכך שנתניהו, כך לפי החשד, העביר החלטות והטבות רגולטוריות בשווי מאות מיליוני שקלים לטובת קבוצת בזק. ככל  הנראה סניגוריו של נתניהו יטענו לכך שלא נפל פסול בשריו של נתניהו עם אלוביץ, כשם ששאר פוליטיקאים מקיימים קשרים עם בעלי תפקידים דומים, וכי כל החלטותיו של נתניהו בעניין בזק נבעו משיקולים ענייניים

 

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, אמר לפני השימוע:
"אנחנו נציג גם את הראיות שכולם מכירים וגם ראיות חדשות. אנחנו בטוחים שכשנסיים - לא יהיה מנוס מלסגור את התיק. התיקים האלו חייבים להיסגר"