הוכרע: מנהלת בית הספר בגבעת שמואל תסיים את תפקידה

הדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בלוד הסתיים, וההחלטה שהתקבלה היא שמנהלת בית הספר 'מורשת נריה' תסיים את תפקידה

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 11/09/19 17:34 יא באלול התשעט

הוכרע: מנהלת בית הספר בגבעת שמואל תסיים את תפקידה
שנת הלימודים תתחיל גם ב'מורשת נריה'. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

היום (ד') התקיים בבית המשפט המחוזי בלוד דיון בין משרד החינוך לבין מנהלת בית הספר 'מורשת נריה' בגבעת שמואל. כזכור, כ-850 תלמידי בית הספר הממלכתי דתי בגבעת שמואל לא פתחו את שנת הלימודים הנוכחית בעקבות דרישת ההורים - לא לאפשר למנהלת בית הספר, אילה צדוק להמשיך ולנהל את בית הספר. ההורים מפגינים בימים האחרונים מול ביתה ודורשים להעבירה מתפקידה. גרסת המנהלת לעומתם היא שמדובר בשקרים שהורי התלמידים מפיצים.

אחרי שהוצגו טענות הצדדים, התקבלה ההחלטה שמנהלת בבית הספר תסיים את תפקידה ומחר בית הספר יפתח את שנת הלימודים תש"פ בשעה טובה.

וכך כתבו וועד ההורים המרכזי לכלל הורי התלמידים בבית הספר 'מורשת נריה': "הורים יקרים! לפני זמן קצר הודיעה מנהלת ביה"ס שהיא מסיימת את תפקידה. זה לא יום שמח אבל זה בהחלט יום של סיפוק והודיה, על סיום המאבק שלנו לחינוך טוב לילדינו. אנו מבקשים לשמור על כבודה של אילה ולזכור כי המסע רק החל. מלאכה רבה עוד לפנינו. מחר שבים לשגרה מלאה, הלימודים כרגיל, פרטים נוספים בהמשך. תודה רבה על התמיכה והסיוע של כל מי שתרם להצלחה. רק שיתוף הפעולה והאחדות הוביל לסיומה המוצלחת של הדרך. וועד ההורים המרכזי".

שר החינוך הרב רפי פרץ, שליווה את השתלשלות העניינים מתחילתם, מסר בתגובה: "שמח שהגענו לפתרון במשבר בבי״ס מורשת נריה. בשבועיים האחרונים ליוויתי באופן אישי את הצדדים עד הפתרון שהגיע היום. הילדים יחזרו לבית הספר, ויוכלו להתחיל את שנת הלימודים כסדרה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן