מסתמן: מנהלת בית הספר בגבעת שמואל תסיים את תפקידה

בדיון שמתקיים כעת בבית המשפט המחוזי בלוד, השופט צבי דותן סגר את הדיון והוציא את הנוכחים על מנת להביא להסכם חתום בין המנהלת ובין משרד החינוך כשייעודו - העברתה מבית הספר

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 11/09/19 13:37 יא באלול התשעט

מסתמן: מנהלת בית הספר בגבעת שמואל תסיים את תפקידה
הפגנת ההורים מול ביתה של המנהלת, צילום: יח"צ

בדיון שמתקיים כעת בבית המשפט המחוזי בלוד מסתמנת פשרה בין משרד החינוך לבין מנהלת בית הספר 'מורשת נריה' בגבעת שמואל. שופט המחוזי צבי דותן: "אני מוכן לשבת עד סוף היום ועד שייצא עשן לבן. אבל בסוף היום יהיה הסכם בין משרד החינוך ובין המנהלת".

כזכור, כ-850 תלמידי בית הספר הממלכתי דתי בגבעת שמואל לא פתחו את שנת הלימודים הנוכחית בעקבות דרישת ההורים - לא לאפשר למנהלת בית הספר, אילה צדוק להמשיך ולנהל את בית הספר. ההורים מפגינים בימים האחרונים מול ביתה ודורשים להעבירה מתפקידה. גרסת המנהלת לעומתם היא שמדובר בשקרים שהורי התלמידים מפיצים.

בדיון שנערך כעת בבית המשפט המחוזי בלוד, משרד החינוך מחזיק בדעה כי: "בנסיבות שנוצרו, יש קושי גדול שהגברת צדוק תמשיך בתפקידה בבית הספר מורשת נריה בגבעת שמואל". אחרי שהוצגו טענות הצדדים, סגר השופט את הדיון והוציא את הנוכחים על מנת להביא להסכם חתום בין המנהלת ובין משרד החינוך כשייעודו - העברתה מבית הספר.

 "נוהל העברה יזומה אינה ישימה, מכיוון שההוראה לא חלה על גבי מנהלי בית הספר", אמר השופט. "נעשה ניסיונות רבים עם הגברת צדוק להגיע לסיום תפקידה כמנהלת בית הספר בצורה מכבדת שמכבדת אותה ואת הסיטואציה שנוצרה מתוך רצון להגיע להסכמתה. נכון לשעה זאת לא הגענו להסכמה, למרות הניסיונות הרבים".
 
שופט המחוזי צבי דותן אמר: "אני מוכן לשבת עד סוף היום ועד שייצא עשן לבן. אבל בסוף היום יהיה הסכם בין משרד החינוך ובין המנהלת".