הסאגה נמשכת: עתירה מנהלית נגד מנהלת בית הספר בגבעת שמואל

הורי בית הספר 'מורשת נריה', שמשביתים את הלימודים כבר שבוע וחצי בגלל התנהלות המנהלת, וזוכים לגיבוי חריג ממשרד החינוך, העירייה וההסתדרות, פנו לבית המשפט, וקיימו הפגנה נגד ביתה של המנהלת, שמסרבת לדון בפשרה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 10/09/19 11:39 י באלול התשעט

הסאגה נמשכת: עתירה מנהלית נגד מנהלת בית הספר בגבעת שמואל
בית הספר סגור. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

למעלה מ-850 תלמידי בית הספר הממלכתי דתי 'מורשת נריה' בגבעת שמואל, עדיין לא פתחו את שנת הלימודים, ופתרון לא נראה באופק. הורי התלמידים בבית הספר מסרבים מאז פתיחת שנת הלימודים, ביום ראשון שעבר, לשלוח את ילדיהם לבית הספר, עד שלא תוחלף המנהלת, הזוכה לביקורת רבה מקרב ההורים. מדובר באחד משלושת בתי הספר הממ"ד בעיר.

אחד ההורים סיפר בשיחה עם חדשות כיפה ביום שישי האחרון, כי מדובר במאבק של כל ההורים ללא יוצא מן הכלל: "אין פה חלוקה בין ההורים. כולם ביחד החליטו לשבות". הוא סיפר כי ההורים נפגשו עם שר החינוך הרב רפי פרץ, שביקר באיזור בשבוע שעבר, אך במשרד החינוך לא מצליחים למצוא פתרונות: "הציעו לה כל דבר כדי שתעזוב, אך היא מסרבת לשמוע". 

שביתת ההורים זוכה לגיבוי חריג מצד משרד החינוך, הסתדרות המורים, והעירייה. משרד החינוך אף הגדיר את המנהלת "לא ראוייה" על רקע התעמרות באנשי צוות, פגיעה במורים, יחס מזלזל כלפי הורים ותלמידים ועוד.

אמש (ב'), על רקע עתירה מנהלית שהוגשה לבית המשפט, עשרות הורים הפגינו מול ביתה שבפתח תקווה, היא מצידה מסרבת להיפגש עם שר החינוך ומנכ"ל משרדו.

העתירה שהגישו ההורים נגד המנהלת:


להורדת הקובץ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן