בסביבת הרב טל הפעילו חוקר פרטי נגד הרב שמואל אליהו

אנשיו של ראש ישיבת תורת החיים הפעילו, לכאורה, חוקר פרטי, במטרה לעקוב אחרי רב העיר צפת, שהוביל את ההתנגדות לרב טל בעקבות הפרשה בה הסתבך, של קשר אישי אסור עם אישה בקהילתו. מטעם הרב טל מכחישים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/19 22:09 כה בתמוז התשעט

בסביבת הרב טל הפעילו חוקר פרטי נגד הרב שמואל אליהו
הרב שמואל טל, צילום: ישיבת "תורת החיים"

פרשת הרב שמואל טל ממשיכה להסתבך. ב'כאן 11' דווח הערב כי אנשי ישיבת 'תורת החיים' ביד בנימין, שכרו חוקר פרטי במטרה לעקוב אחרי הרב שמואל אליהו, רב העיר צפת ומי שהוביל את המאבק נגד הרב טל במהלך החודשים האחרונים.

מטרת המעקב אחרי הרב אליהו, על פי הדיווח, היא ניסיון למצוא חומרים שישחירו את פניו, לאחר שהרב אליהו הוביל את ההתנגדות לרב טל, מאז התפוצצה הפרשה במרכזה עמד ראש מוסדות 'תורת החיים'.

ממוסדות תורת החיים נמסר: "לא היה ולא נברא  - שקר וכזב. עולם הפוך ראינו: בית דין מיוחד קבע כי הרב טל הקים מוסדות חינוך מפוארים ואף עודד אותו  להמשיך בכך, וכך הרב עושה ובהצלחה רבה. לצערנו, באופן תמוה, יש גורמים בעלי ענין שבניגוד לפסק הדין מנסים להיפרע מהרב טל והם מפיצים עליו שמועות מכפישות, לא מבוססות ורעילות כדי להמשיך ולפגוע בשמו. אנו מצפים מרוחשי רעתו של הרב, הפועלים, משום מה, להרוס את המפעל החינוכי המפואר שהקים - לחדול מלהפר בעצמם את פסק הדין, וזאת לטובת התלמידים והקהילה."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן