מירי רגב: "מציעה לציונות הדתית להירגע"

שרת התרבות והספורט יצאה להגנת ראש הממשלה, שחלקים בציבור הדתי לאומי מתחו עליו ביקורת, ופנתה בעקיצה לאנשי הציונות הדתית: "מי שהפיל את שמיר זו הציונות הדתית והם קיבלו את הסכמי אוסלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/19 09:50 י בסיון התשעט

מירי רגב: "מציעה לציונות הדתית להירגע"
לא אהבה את הביקורת על נתניהו. מירי רגב, צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90

שרת התרבות והספורט מהליכוד, מירי רגב, הגנה הבוקר (ה') בראיון בגלי צה"ל על ראש הממשלה נתניהו שספג לאחרונה ביקורת מימין, חלקה מקרב הציונות הדתית ובראשהם העיתונאים קלמן ליבסקינד ושמעון ריקלין. בהמשך היא הוציאה הודעת הבהרה בניסיון למתן את דבריה

"מי שהפיל את שמיר זו הציונות הדתית והם קיבלו את הסכמי אוסלו", אמרה השרה והוסיפה, "אני מציעה לציונות הדתית להירגע".

בהמשך היא הצהירה כי שריונה של שרת המשפטים לשעבר במפלגתה לא עומד על הפרק. "נתניהו החליט שהוא לא מעוניין שאיילת שקד תהיה בליכוד. הוא היחיד שקובע"

רגב ציינה כי היא לא תהיה חלק מסבב המינויים הקרוב בממשלה ואמרה כי "כל התפקידים הוצעו לי, אבל אמרתי לראש הממשלה שאני לא רוצה תפקיד זמני אלא לחכות לבחירות ולקבל קבוע". בנוגע ליעד הריאלי לדעתה בבחירות הקרובות עבור הליכוד הצהירה כי הם "מצפים ל-45 מנדטים".

מאוחר יותר התייחסה רגב לדברים שאמרה בראיון וציינה כי "האמירות שנשמעות בתקופה האחרונה מקרב גורמים בציונות הדתית נגד רה"מ נתניהו אינן במקומן. כבר נכווינו בעבר מביקורת נגד הליכוד שבאה מימין והתוצאה הייתה שקיבלנו לצערנו את הסכמי אוסלו הארורים. אסור לנו לחזור על טעויות העבר".

עוד היא אמרה כי "הברית בין נתניהו לבין הציונות הדתית היא ברית נאמנות ארוכת-שנים והביאה להישגים גדולים, כולל להתיישבות ביו"ש. על כולנו במחנה הלאומי להתאחד סביב מנהיגותו של נתניהו כדי שניתן יהיה להמשיך בתנופת העשייה הטובה למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל".