אברי גלעד חוצה את הקווים: "צריך להיגמל מנתניהו"

מנחה הטלוויזיה יצא נגד ההליכה העיוורת של אנשי הימין אחרי ראש הממשלה נתניהו: "התחליף יהיה דהוי, אבל לאט לאט נשתקם ונצמיח משהו חדש. יש חיים אחרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/19 12:19 כט באייר התשעט

אברי גלעד חוצה את הקווים: "צריך להיגמל מנתניהו"
אברי גלעד. לא מתנצל, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

מנחה הטלוויזיה, אברי גלעד, שלא פוחד לעמוד על עמדותיו הימניות, יוצא נגד ההליכה העיוות של אנשי הימין אחרי ראש הממשלה נתניהו, ומכנה אותה התמכרות. 

"כמו בכל התמכרות, בהתחלה זה היה טוב. טוב מאד. תחושה שמצאנו מה טוב לנו והלוואי שזה ימשך לעולם", כך פתח גלעד את הפוסט הנוקב שכתב בעמוד הפייסבוק שלו. "אחר כך זה התחיל לעלות ביוקר, אבל עדיין עשה טוב, אז שילמנו וסתמנו. אחר כך זה התחיל לעשות פחות טוב, המחירים התחילו להתברר, אבל כבר היינו מכורים".

גלעד הוסיף: "רבנו בגלל ההתמכרות עם אנשים, יצאו לנו מהפה מילים שלא הבנו מי שם אותן שם בכלל, אבל הפחד מלהפסיק היה חזק מהכל. אז המשכנו וקיווינו שנסתדר עם זה. אחר כך המחיר נהיה בלתי נסבל, השחתה מוחלטת של כל מה שגדלנו עליו, אבל אנחנו כבר עמוק בפנים, רק עוד מנה, רק עוד תקופה אחת ודי".

המנחה הוותיק כתב כי הגיע הזמן שהימין ימצא תחליף לראש הממשלה המכהן יותר  מעשור ברציפות: "ההתמכרות הזאת הורגת אותנו. צריך להיגמל. נודה על הטוב, נזכור את הרע, נתגעגע לעוד מנה אחת אולי אפילו כל החיים. התחליף יהיה דהוי, אבל לאט לאט נשתקם ונצמיח משהו חדש. יש חיים אחרי".

התגובות לפוסט התוקפני היו כמצופה "אין אלטרנטיבה אחרת לנתניהו". גלעד לא היסס וכתב: "דיבור של מכורים".