ח"כ שמולי החליט להתמודד על ראשות מפלגת העבודה

יו"ר סיעת העבודה יצטרף לקרב על זהות מחליפו של היו"ר הפורש אבי גבאי לקראת הבחירות הקרובות: "הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים. אוביל את המפלגה לפרק חדש ומלא תקווה. אני הסיכוי הגדול ביותר לחיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/19 18:06 ט בסיון התשעט

ח"כ שמולי החליט להתמודד על ראשות מפלגת העבודה
מצטרף למירוץ על ראשות העבודה. שמולי, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איציק שמולי, הודיע הערב (ד') כי הוא מצטרף למירוץ על ראשות מפלגת העבודה לקראת הבחירות הקרובות.

"הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים", אמר שמולי שינסה להיות זה שיירש את מקומו של אבי גבאי, "אתמודד על ראשות מפלגת העבודה ואוביל אותה לפרק חדש ומלא תקווה. אני הסיכוי הגדול ביותר לחיבורים ולכך שרבים יחזרו להאמין מחדש בעבודה".

שמולי נבחר בפריימריז שנערכו לקראת הבחירות הקודמות במקום הראשון ושובץ שלישי לאחר היו"ר הפורש גבאי וטל רוסו ששוריין במקום השני ובינתיים פרש מהחיים הפוליטיים. מלבדו, הודיעו גם חברי הכנסת סתיו שפיר ועמיר פרץ על כוונתם להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה.

יש לציין כי שמולי מנסה בתקופה האחרונה להוביל מהלך לפיו הבחירות על ראשות העבודה יתקיימו בקרב כלל המתפקדים ולא באמצעות ועידת המפלגה: "אנחנו חייבים להפסיק לעסוק בפרוצדורות הפנימיות, ולהסכים על המובן מאליו בחירות דמוקרטיות כפי שמורה גם החוקה ולהתחיל להפנות אנרגיה החוצה כדי להרים ביחד את המפלגה לטובת מחנה המרכז-שמאל כולו. זהו צו השעה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן