גבאי: לא אתמודד שוב על ראשות העבודה

יו"ר מפלגת העבודה הודיע כי לא יתמודד על ראשות המפלגה. אולם, גבאי מצפה להמשיך ולכהן כחבר כנסת ברשימה. ח"כ לשעבר איתן כבל אמר לכיפה: "זו הודעה פתטית ומביכה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 11/06/19 10:56 ח בסיון התשעט

גבאי: לא אתמודד שוב על ראשות העבודה
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ אבי גבאי הודיע היום (ג') כי לא יתמודד בבחירות הקרובות ביולי, על ראשות המפלגה. ההודעה של גבאי מגיעה כחודשיים אחרי ההפסד הצורם בבחירות האחרונות, בהם מפלגתו קיבלה ששה מנדטים בלבד. ח"כ איתן כבל שהתנגד להובלתו של גבאי אמר לכיפה כי: "מדובר בהודעה פתטית. הסיפור הזה מביך".

כזכור, גם ח"כ טל רוסו, מי ששוריין על ידי אבי גבאי למקום השני ברשימת מפלגת העבודה, הודיע אתמול על פרישה מהחיים הפוליטיים. לפני פחות משבועיים, הוצע לגבאי, ב-24 השעות האחרונות טרם תום זמן הרכבת הממשלה להיכנס לממשלת נתניהו. לשניים הוצעו כמה תפקידים משמעותיים, אך מפלגת העבודה דחתה את הבקשה.

אבי גבאי וטל רוסו

אבי גבאי וטל רוסו | כבר לא יהיו מספר 1 ו-2 במפלגת העבודהצילום: פלאש 90

ח"כ לשעבר, איתן כבל אמר לכיפה בעקבות ההודעה, כי גבאי כבר היה צריך לעשות את זה מזמן. "זו הודעה פתטית. הוא כבר היה צריך לעשות את זה מזמן. הוא היה צריך לעשות את זה ב-11 בינואר שעמדתי מעל הבמה בכנס של מרכז המפלגה. בוודאי אחרי קבלת תוצאות הבחירות. לכן זה פתטי ומביך".

ח"כ איתן כבל

ח"כ איתן כבל | "הסיפור של גבאי מביך"צילום: פלאש 90

אבי גבאי נכנס לחיים הפוליטיים כשהתמודד בבחירות לכנסת ה-20 ברשימת מפלגת 'כולנו' בראשות משה כחלון. גבאי כיהן כשר לאיכות הסביבה, אך התפטר מתפקידו בעקבות פיטוריו של משה 'בוגי' יעלון מתפקידו כשר הביטחון - בעקבות מקרה אלאור אזריה. גבאי גבר בפריימריז על ראשות מפלגת העבודה על עמיר פרץ, וזכה כאמור לששה מנדטים בלבד בבחירות האחרונות, כשהוא עומד בראשת מפלגת העבודה.