זה היה קצר: טל רוסו פורש מהחיים הפוליטיים

האלוף במיל', ששוריין במקום השני ברשימת מפלגת העבודה, הודיע כי לא יתמודד לראשות המפלגה או לרשימה לכנסת: "איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/19 11:06 ז בסיון התשעט

זה היה קצר: טל רוסו פורש מהחיים הפוליטיים
פורש. טל רוסו, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הקריירה הפוליטית הקצרה בהיסטוריה? ח"כ טל רוסו, שהיה אלוף פיקוד הדרום ובבחירות האחרונות שוריין במקום השני ברשימת מפלגת העבודה לכנסת, הודיע הבוקר (ב') כי הוא פורש, ולא יתמודד על ראשות המפלגה, וכן כי הוא מוותר על מקומו ברשימה לכנסת. לפני כשבועיים אמר רוסו כי ישקול להתמודד על ראשות המפלגה.

"נכנסתי לפוליטיקה לפני כארבעה חודשים עם תוכניות גדולות לשינוי במפלגת העבודה ולא פחות מכך, במדינת ישראל", כתב רוסו. "במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו"ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה ועל כן, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו״ר ומהרשימה לכנסת ה-22".

אבי גבאי וטל רוסו

אבי גבאי וטל רוסוצילום: פלאש 90

רוסו הוסיף כי "אני מאחל ליו"ר שייבחר להוביל את המפלגה להיות אלטרנטיבה שלטונית בעתיד, ומודה לחברי המפלגה וכלל הציבור על התמיכה הרחבה, לאורך הדרך הקצרה והאינטנסיבית שעברנו. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות".

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, ששיריין את רוסו במקום השני, אמר לאחר הודעת הפרישה: "היתה לי הזכות להכיר ולהיות עם טל בתקופה שלפני ואחרי הבחירות. עצוב שאיש נפלא כמו טל יוצא מהפוליטיקה. אני מקווה שיחזור לפעול במסגרת הציבורית".