לאחר חילוצו מהשבי ברצועת עזה שלשום (ג'), סיפר החטוף פרחאן אל קאדי על חוויותיו בשבי חמאס. אל קאדי מתאר כי שהה רוב הזמן במנהרה חשוכה לבד וכי נתנו לו להתקלח רק פעם אחת בחודש. בנוסף, סיפר שבאירועי ה-7 באוקטובר כשנחטף נורה ברגלו ובשבי ברצועה נותח: "הניתוח היה כמעט ללא חומרי הרדמה וזה כאב מאוד". על פי דיווח של חדשות 12.
המחבלים צילמו את החטוף לצד חטוף נוסף שגסס
אל קאדי סיפר שבתחילת השבי הוחזק לצד חטוף נוסף שגסס לצידו. לטענתו, שוביו צילמו אותו ובסרטון הוא נראה לצד חטוף אחר כשהוא גוסס למוות. הסרטון המדובר מעולם לא פורסם. לטענתו, לאחר כחודשיים העבירו אותו המחבלים לתוך מנהרה ובה שהה עד לחילוצו מבלי שאפילו ידע להבחין בין יום ללילה.