נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש עם אביגיל עידן בבית הלבן

אחרי שהזכיר אותה בנאומו מספר פעמים ושמח על שיחרורה: ביידן נפגש עם אביגיל עידן בת ה-4 ששוחררה בעסקה הראשונה משבי החמאס | חמאס פרסם סרטון של החטוף הירש גולדברג-פולין בו הוא נראה קטוע יד. הוריו: "אוהבים אותך, תהיה חזק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/24 22:12 טז בניסן התשפד

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש עם אביגיל עידן בבית הלבן
אביגיל עידן, צילום: דוברות מרכז שניידר. התמונות באישור המשפחה

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן נפגש עם אביגיל עידן בת ה-4, ששוחררה משבי החמאס בבית הלבן, כך סיפר היועץ לביטחון לאומי ג׳ייק סאליבן. נזכיר כי באחד הנאומים שלו סביב עסקת החטופים, הנשיא דיבר על אביגיל ואמר: "אביגיל היא ילדה שחגגה יום- הולדת 4 לפני כמה ימים בשבי אחרי שבילתה שם מעל 40 יום" ביידן הוסיף ואמר: "אני לא יכול לדמיין בכלל את ההתרגשות שאביגיל חוזרת, הלוואי והייתי שם כדי להחזיק אותה".

הדבר מתפרסם שעות אחדות אחרי שחמאס שיחרר סרטון ראשון מהשבי של החטוף הירש גולדברג-פולין. הסרטון הוא אות חיים ראשון של הצעיר שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, שם נראה לאחרונה פצוע בידו מירי במיגונית. בסרטון שפורסם נראה כי יד שמאל שלו נקטעה מאז. אתר כיפה בחר שלא לפרסם את הסרטון ואת תוכן הדברים שגולדברג-פולין אומר בו - שהכותבו לו כמובן על ידי שוביו, כחלק מהטרור הפסיכולוגי של ארגון הטרור.

"מצד אחד שמחים לראות שהירש בחיים, ומצד שני דואגים למצבו הבריאותו"

הוריו של הירש גולדברג-פולין הגיבו על הסרטון: "אנחנו מצד אחד שמחים לראות שהירש בחיים, ומצד שני דואגים למצבו הבריאותו ולמצב שלו ושל כל שאר החטופים בשבי. אני פונה לכל מי שיכול לנצל את ההזדמנות ולשבת לשולחן המשא ומתן בהקדם האפשרי".