"לא היית רוצה שיקרה ליקירך": במהלך עצרת רשמית של האו"ם - אחות החטופה זעמה

משפחות החטופים השתתפו בפעם הראשונה במושב של מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, במהלכו ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן אמרה לנשיא: "אדוני, לא היית רוצה שזה יקרה ליקיריך, אז למה אתה מרשה שזה יקרה לאחותי הקטנה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/24 20:51 יז באדר ב'

"לא היית רוצה שיקרה ליקירך": במהלך עצרת רשמית של האו"ם - אחות החטופה זעמה
ירדן גונן, צילום: פייר מישל וירוט

היום (ד'), 27 במרץ, משלחת מיוחדת של משפחות חטופים השתתפה במושב ה-55 של מועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה. נועם פרי, בתו של החטוף חיים פרי שיחגוג יום הולדת בקרוב, אמרה כי "היום, 37 חברי קיבוץ, כולל אבי, עדיין מוחזקים בעזה, מנותקים מהעולם. אבי האמין בשלום ונלחם למען זכויות אדם כל חייו. עכשיו, אני קוראת לקהילה הבינלאומית להילחם למען זכויות האדם שלו",

אלה בן עמי, בתו של החטוף אוהד בן עמי תקפה ואמרה: "חייהם של כל בני המשפחות של החטופים קפאו על שמריהם. אני מבקשת מחברי מועצת זכויות האדם לומר לי - מה עשיתם כדי להחזיר את אבי אל אמי? מה עשיתם כדי לאחד את כל החטופים עם משפחותיהם?".

נעם פרי, בתו של החטוף חיים פרי

נעם פרי, בתו של החטוף חיים פרי צילום: פייר מישל וירוט

אחות החטוף: "אדוני הנשיא, למה אתה מרשה שזה יקרה לאחותי הקטנה"

ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן פנתה לנשיא המועצה בכאב: "אדוני הנשיא, דו"ח של האו"ם לאחרונה הכיר באלימות המינית החמורה שאירעה ב-7 באוקטובר וממשיכה בשבי. זוהי הפרה חמורה של כל מה שהאנושות אמורה להיבנות עליו. כל בני הערובה צריכים להשתחרר מיידית וללא תנאי! לא היית רוצה שזה יקרה ליקיריך, אז למה אתה מרשה שזה יקרה לאחותי הקטנה?"